Příměstský prediktivní tempomat dovoloval nastavení pěti stupňů dynamiky průjezdu zatáčkami. První se hodí na kluzkou vozovku. Vyzkoušeli jsme druhý a pátý. Nejrychlejší pátý stupeň vyžaduje suchou vozovku, protože odpovídal svižné jízdě zkušených řidičů.|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Nová přístrojová deska zahrnuje dva displeje s vysokým rozlišením a speciálním povrchem proti přímému světlu. Ten hlavní nabízí tři způsoby zobrazení.|
Zdroj: acz
Se zařazením zpětného chodu R se automaticky zablikala varovná světla|
Zdroj: acz
Autonomní jízda se pro nás stala zábavou, řidičům by mohla ušetřit síly a eliminovat lidské chyby|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Displej boční kamery se nachází přímo na předním sloupku,|
Zdroj: acz
Díky posunu zobrazovaného pole jsme i v prudkém ohybu nádherně viděli bok návěsu i situaci vedle něj|
Zdroj: acz
Zde je zobrazen pohled řidiče ve stejné situaci s pomocí běžných zrcátek|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
19Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Actros|
Zdroj: acz
Kamera se nachází v rameni nad bočními dveřmi. V případě nárazu ramenem do překážky dojde k otočení lesklé části směrem vzad, aby došlo k jeho minimálnímu poškození|
Zdroj: acz
Pro nastavení čárky (zobrazující konec soupravy) na displeji zrcátka jsme nejdříve přesně umístili kužely|
Zdroj: acz
Dolní černožlutá přerušovaná čára jasně označovala konec soupravy|
Zdroj: acz