Ikona natočených kol ukazuje aktivaci HAD|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Činnost turbo-spojky-retardéru signalizovala ikonka s kapkou|
Zdroj: acz
Aktivace hydraulického pohonu předních kol se děje pouhým stiskem tlačítka|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Se zalomeným návěsem a pohonem pouze zadních kol jsme se na pískovém podloží zastavili|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
S dvaatřiceti tunami jsme si mohli díky TRC pohrávat, aniž by došlo k opotřebení spojkového talíře|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Extrémní sjíždění svahu podobnému červené sjezdovce dokazovalo sílu retardéru a pohonu 8x8|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Vozidlo před zapojením HAD stálo s prokluzujícími koly|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Pohonný řetězec obdržel posílené motory. Převodovky a zadní náprava mají díky jemnějšímu opracování ozubených kol a řidšímu oleji menší odpory.|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs|
Zdroj: acz
Větší kompresní poměr a písty s povrchem s nižším třením přinesly vyšší výkon a nižší spotřebu paliva|
Zdroj: acz