Levé zmáčknuté tlačítko uzavřelo mezinápravový diferenciál, kontrolka u pravého tlačítka značí aktivaci pomocného pohonu předních kol|
Zdroj: acz
V době záběru HAD svítila na přístrojové desce bílá ikona předního pohonu|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Součást testovacího okruhu tvořilo cca čtyřicet kilometrů po silnici. Zde jsme HAD měli zcela vypnuté.|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Speciální zkušební úsek byl pokrytý hlubokou drtí. Pokud řidič nešikovně nezahrabal zadní kola příliš, pomocí přídavného předního pohonu se z těžké situace vyhoupal|
Zdroj: acz
Speciální zkušební úsek byl pokrytý hlubokou drtí. Pokud řidič nešikovně nezahrabal zadní kola příliš, pomocí přídavného předního pohonu se z těžké situace vyhoupal|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Přívod tlakového oleje se nachází v kolmé ose, aby natáčení ani výškový zdvih předního kola nepůsobily negativně na připojení|
Zdroj: acz
Chladič oleje umístěný za jednotkou filtru a SCR dostal výkonný ventilátor|
Zdroj: acz
Ventilový rozvod tlakového oleje našel místo nad převodovkou|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Zásobník oleje není velký, celková náplň činí 32 litrů. Výrobce neomezuje jeho životnost.|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Nad motorem se nachází olejové čerpadlo o výkonu až 112kW a ventilový rozvod, v pravé části podvozku najdeme zásobník oleje|
Zdroj: acz