Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
23
/
24
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
|
acz
Ukazatel servisního dojezdu dopočítával bez ohledu na jízdní režim na celkový součet čtyřiceti tisíc ujetých kilometrů
|
acz
Přístrojová deska vykazovala účelnost, ale trochu ji chyběla větší barevná pestrost
|
acz
Ovládání blikačů i stěračů bylo sdružené typicky pro vozy stuttgartské značky
|
acz
šestka přinesla výrazný pokles otáček motoru mimo obec a zejména po dálnici
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Boční posuvné dveře měly nezvyklé kruhové kliky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Citan v provedení XL nabízel spoustu místa pro posádku i náklad
|
acz
Strop byl polstrovaný jen v části pro posádku. Znát to bylo jen kvůli vyšší hlučnosti.
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Nejsilnější provedení 1,5litrového motoru podávalo dost síly i pro dlouhý citan
|
acz
Upozornění na přítomnost filtru pevných částic je pro výhradně městský provoz velmi důležité
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
mercedesbenz profi dodavky
|
acz
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl