Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce|
Zdroj: acz
Volant s příjemně tlustým věncem má standardní rysy Mercedes-Benzu|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Standardizované pracoviště řidiče podle německé směrnice VDV 234 jsme si užívali|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem|
Zdroj: acz
Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Díky kneelingu je nastupování snadné i pro případného hendikepovaného na vozíčku|
Zdroj: acz
Do dvířek řidiče se pohodlně vešla taška|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Dvanáctimetrové citaro dostalo nezaměnitelný dolní okraj prosklené plochy|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Šestiválec OM 936 Euro 6 vychází ze zkušeností firmy Detroit Diesel, která nové motory pro emise odpovídající Euro 6 dodává na americký trh už od roku 2007. Případné počáteční „mouchy“ by tedy měl mít dávno za sebou.|
Zdroj: acz
Jeden alternátor může produkovat jmenovitý proud až 3 x 150 A|
Zdroj: acz
Denní svícení v technologii LED snižuje nároky na elektřinu|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz|
Zdroj: acz
Gumový nástavec v rohu vozidla slouží jako předsunutá výstraha řidiči, aby u vysokého obrubníku neodřel práh dveří|
Zdroj: acz