Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce

18/22
Zavřít
  • Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce
    Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce| Zdroj: acz
  • Volant s příjemně tlustým věncem má standardní rysy Mercedes-Benzu
    Volant s příjemně tlustým věncem má standardní rysy Mercedes-Benzu| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Standardizované pracoviště řidiče podle německé směrnice VDV 234 jsme si užívali
    Standardizované pracoviště řidiče podle německé směrnice VDV 234 jsme si užívali| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem
    Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem| Zdroj: acz
  • Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem
    Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Díky kneelingu je nastupování snadné i pro případného hendikepovaného na vozíčku
    Díky kneelingu je nastupování snadné i pro případného hendikepovaného na vozíčku| Zdroj: acz
  • Do dvířek řidiče se pohodlně vešla taška
    Do dvířek řidiče se pohodlně vešla taška| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Dvanáctimetrové citaro dostalo nezaměnitelný dolní okraj prosklené plochy
    Dvanáctimetrové citaro dostalo nezaměnitelný dolní okraj prosklené plochy| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Šestiválec OM 936 Euro 6 vychází ze zkušeností firmy Detroit Diesel, která nové motory pro emise odpovídající Euro 6 dodává na americký trh už od roku 2007. Případné počáteční „mouchy“ by tedy měl mít dávno za sebou.
    Šestiválec OM 936 Euro 6 vychází ze zkušeností firmy Detroit Diesel, která nové motory pro emise odpovídající Euro 6 dodává na americký trh už od roku 2007. Případné počáteční „mouchy“ by tedy měl mít dávno za sebou.| Zdroj: acz
  • Jeden alternátor může produkovat jmenovitý proud až 3 x 150 A
    Jeden alternátor může produkovat jmenovitý proud až 3 x 150 A| Zdroj: acz
  • Denní svícení v technologii LED snižuje nároky na elektřinu
    Denní svícení v technologii LED snižuje nároky na elektřinu| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Gumový nástavec v rohu vozidla slouží jako předsunutá výstraha řidiči, aby u vysokého obrubníku neodřel práh dveří
    Gumový nástavec v rohu vozidla slouží jako předsunutá výstraha řidiči, aby u vysokého obrubníku neodřel práh dveří| Zdroj: acz
Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce
Volant s příjemně tlustým věncem má standardní rysy Mercedes-Benzu
Mercedes-Benz
Standardizované pracoviště řidiče podle německé směrnice VDV 234 jsme si užívali
Mercedes-Benz
Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem
Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem
Mercedes-Benz
Díky kneelingu je nastupování snadné i pro případného hendikepovaného na vozíčku
Do dvířek řidiče se pohodlně vešla taška
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Dvanáctimetrové citaro dostalo nezaměnitelný dolní okraj prosklené plochy
Mercedes-Benz
Šestiválec OM 936 Euro 6 vychází ze zkušeností firmy Detroit Diesel, která nové motory pro emise odpovídající Euro 6 dodává na americký trh už od roku 2007. Případné počáteční „mouchy“ by tedy měl mít dávno za sebou.
Jeden alternátor může produkovat jmenovitý proud až 3 x 150 A
Denní svícení v technologii LED snižuje nároky na elektřinu
Mercedes-Benz
Gumový nástavec v rohu vozidla slouží jako předsunutá výstraha řidiči, aby u vysokého obrubníku neodřel práh dveří