Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI: Nárůst užitku
21
/
35
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI: Nárůst užitku
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI: Nárůst užitku
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Obrovský displej nabízí zobrazení funkcí pro konektivitu
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
V menu najdete dosud nevídané položky
|
acz
Nahuštění a teplota pneumatik rozhodují nejen o spotřebě paliva, ale i životnosti obutí
|
acz
Porty USB se nacházely v nejnovějším provedení C, které je však poněkud menší než v současnosti nejrozšířenější typ
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Ovládání na volantu nás zpočátku vyvedlo z míry. Rychle jsme se skamarádili.
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Tři schránky v přístrojové desce rozhodně potěší řidiče rozvážkových služeb
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Pod dvousedadlem spolujezdců se nacházel velký úložný prostor
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Více než desetikubíkový nákladový prostor byl precizně obložen až ke stropu
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Čtyřválec OM 651 a objemu 2,15 litru se hodí pro středně zatěžované furgony
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI
|
acz
Masivní pohon zadních kol provázel jediný list pérování
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu