Mercury Marauder (1963–1965): Velké hardtopy a kabriolety s motory Ford V8
3
/
20
Prohlédnout znovu
Mercury Marauder (1963–1965): Velké hardtopy a kabriolety s motory Ford V8
Lišty kopírující horní prolisy na bocích sahaly až ke středu světlometů a pokračovaly výstupky na předním nárazníku.
|
Classicandcollectorcars.com
Dvoudveřový kabriolet Mercury Marauder z roku 1963.
|
Wheelsage.org
Kupé Marauder mělo střechu hardtop bez středových sloupků, silně skloněné zadní okno a stupňovitou záď.
|
Wheelsage.org
Marauder 1963 ½ měl širokou masku chladiče, do které byly po stranách vsazeny dvojité kruhové světlomety.
|
Wheelsage.org
Do mřížky na zádi byly umístěny dvě trojice kruhových koncových světel.
|
Wheelsage.org
Před tříramenným volantem byl umístěn panel s vodorovnou stupnicí rychloměru a čtyřmi ručkovými přístroji.
|
Wheelsage.org
Zadní lavice poskytovala komfort dvěma osobám. Třetí pasažér uprostřed se musel uskromnit.
|
Wheelsage.org
Nejvýkonnější Mercury Marauder S-55 poháněl sedmilitrový motor V8 427.
|
Mecum Auction
Velký Mercury Monterey z roku 1963 měl zadní okno se záporným sklonem (říkalo se mu Breezeway).
|
Mecum Auction
Sesterský model Ford Galaxie 500 z roku 1964 měl stejnou linii střechy jako Mercury Marauder.
|
Mecum Auction
Marauder 1964 měl novou přední masku se čtyřmi kruhovými světlomety a konvexním (vypouklým) tvarem mřížky chladiče bez vodorovné lišty.
|
Wikipedia
Novinkou modelového roku 1964 byl čtyřdveřový hardtop Marauder se stejnými rozměry karoserie jako modely 1963.
|
Wikipedia
Mercury Marauder Park Lane z roku 1964 měl vzadu dvě trojice oválných koncových světel.
|
Gateway Classic Cars
Víko kufru Marauderu 1964 bylo skoro stejně dlouhé jako kapota motoru.
|
Mecum Auction
Také v modelovém roce 1964 bylo vyrobeno omezené množství kabrioletů Mercury Marauder.
|
Mecum Auction
Mercury Marauder ročníku 1965 měl výrazně přepracovanou příď s blatníky zakončenými úzkými svislými parkovacími svítilnami.
|
Classiccars.com
Čtyřdveřový hardtop Mercury Marauder z roku 1965 byl dlouhý úctyhodných 5 547 mm.
|
Wikipedia
Mercury Marauder Monterey 1965 s vinylovou střechou.
|
Mecum Auction
Kabriolet Mercury Marauder Park Lane ročníku 1965.
|
Mecum Auction
Výroba první generace Marauderu skončila v roce 1965. Druhá generace se vyráběla v letech 1969 a 1970.
|
Streetrodwarehouse.com
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu