Měření emisí na silnici: Změřit vás můžou kdekoliv!
10
/
11
Prohlédnout znovu
Měření emisí na silnici: Změřit vás můžou kdekoliv!
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před samotným měřením je třeba zkontrolovat motorový prostor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kontrolní štítek ukazuje součinitel absorpce
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Při zadávání mezních dat do protokolu měření se technici opírají o údaje výrobce nebo data metodiky Ministerstva dopravy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Čtečka zásuvky OBD po propojení s vozidlem ukáže, zda mělo vozidlo v paměti nějaké vážné závady
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Technik stlačuje plynový pedál a měří otáčky motoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na ploše technikova laptopu po ukončených měřeních vyjíždí záznam pro policii
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pokud by vozidlo nebylo vybaveno zásuvkou OBD, musí technik na kovovou součást motoru umístit magnetickou sondu na měření otáček
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do sady měření patří kromě měřicího zařízení ještě čtečka zásuvky OBD (nahoře vlevo), sonda pro měření emisí dieselových motorů (vlevo dole), sonda pro měření emisí výfukových plynů u pohonů na benzin nebo LPG (uprostřed mezi nimi) a modul pro kontrolu otáček vozidel bez zásuvky OBD (vpravo nahoře)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měření emisí na silnici
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!