Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí

1/10
Zavřít
  • Nejmodernější přístroje ukazují názorně všechny hodnoty i pokyny k průběhu testu
    Nejmodernější přístroje ukazují názorně všechny hodnoty i pokyny k průběhu testu| Zdroj: acz
  • Fabia TDI při měření dosáhla součinitele kouřivosti 0,02 z povolených 0,51
    Fabia TDI při měření dosáhla součinitele kouřivosti 0,02 z povolených 0,51| Zdroj: acz
  • Postup testu stanovuje výrobce, emisní stanice se jím musí řídit
    Postup testu stanovuje výrobce, emisní stanice se jím musí řídit| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Vzácný snímek jímání celého objemu vypouštěných výfukových plynů. Používá se při homologačních zkouškách.
    Vzácný snímek jímání celého objemu vypouštěných výfukových plynů. Používá se při homologačních zkouškách.| Zdroj: acz
  • Provozní údaje systému se zaznamenávají v reálném čase. Podle nich vydá přístroj protokol.
    Provozní údaje systému se zaznamenávají v reálném čase. Podle nich vydá přístroj protokol.| Zdroj: acz
  • Při povinném měření emisí se do výfuku vkládá tenká sonda, která odebírá jen vzorek spalin. Zbytek se odsává trychtýřem.
    Při povinném měření emisí se do výfuku vkládá tenká sonda, která odebírá jen vzorek spalin. Zbytek se odsává trychtýřem.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Jednotná evidence výstupů z emisních stanic u nás zatím neexistuje. Vzhledem k obrovskému počtu pracovišť by její vybudování bylo drahé, a peníze dnes chybí všude.
    Jednotná evidence výstupů z emisních stanic u nás zatím neexistuje. Vzhledem k obrovskému počtu pracovišť by její vybudování bylo drahé, a peníze dnes chybí všude.| Zdroj: acz
  • Technici by podle zákona měli být vyškoleni i na hledání a opravy závad emisního systému vozidla. Tím se jejich poslání zcela zbytečně překrývá s odborným servisem.
    Technici by podle zákona měli být vyškoleni i na hledání a opravy závad emisního systému vozidla. Tím se jejich poslání zcela zbytečně překrývá s odborným servisem.| Zdroj: acz
Nejmodernější přístroje ukazují názorně všechny hodnoty i pokyny k průběhu testu
Fabia TDI při měření dosáhla součinitele kouřivosti 0,02 z povolených 0,51
Postup testu stanovuje výrobce, emisní stanice se jím musí řídit
Abarth
Vzácný snímek jímání celého objemu vypouštěných výfukových plynů. Používá se při homologačních zkouškách.
Provozní údaje systému se zaznamenávají v reálném čase. Podle nich vydá přístroj protokol.
Při povinném měření emisí se do výfuku vkládá tenká sonda, která odebírá jen vzorek spalin. Zbytek se odsává trychtýřem.
Abarth
Jednotná evidence výstupů z emisních stanic u nás zatím neexistuje. Vzhledem k obrovskému počtu pracovišť by její vybudování bylo drahé, a peníze dnes chybí všude.
Technici by podle zákona měli být vyškoleni i na hledání a opravy závad emisního systému vozidla. Tím se jejich poslání zcela zbytečně překrývá s odborným servisem.