Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
5
/
10
Prohlédnout znovu
Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
Nejmodernější přístroje ukazují názorně všechny hodnoty i pokyny k průběhu testu
|
acz
Fabia TDI při měření dosáhla součinitele kouřivosti 0,02 z povolených 0,51
|
acz
Postup testu stanovuje výrobce, emisní stanice se jím musí řídit
|
acz
Abarth
|
acz
Vzácný snímek jímání celého objemu vypouštěných výfukových plynů. Používá se při homologačních zkouškách.
|
acz
Provozní údaje systému se zaznamenávají v reálném čase. Podle nich vydá přístroj protokol.
|
acz
Při povinném měření emisí se do výfuku vkládá tenká sonda, která odebírá jen vzorek spalin. Zbytek se odsává trychtýřem.
|
acz
Abarth
|
acz
Jednotná evidence výstupů z emisních stanic u nás zatím neexistuje. Vzhledem k obrovskému počtu pracovišť by její vybudování bylo drahé, a peníze dnes chybí všude.
|
acz
Technici by podle zákona měli být vyškoleni i na hledání a opravy závad emisního systému vozidla. Tím se jejich poslání zcela zbytečně překrývá s odborným servisem.
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem