Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
8
/
10
Prohlédnout znovu
Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
Nejmodernější přístroje ukazují názorně všechny hodnoty i pokyny k průběhu testu
|
acz
Fabia TDI při měření dosáhla součinitele kouřivosti 0,02 z povolených 0,51
|
acz
Postup testu stanovuje výrobce, emisní stanice se jím musí řídit
|
acz
Abarth
|
acz
Vzácný snímek jímání celého objemu vypouštěných výfukových plynů. Používá se při homologačních zkouškách.
|
acz
Provozní údaje systému se zaznamenávají v reálném čase. Podle nich vydá přístroj protokol.
|
acz
Při povinném měření emisí se do výfuku vkládá tenká sonda, která odebírá jen vzorek spalin. Zbytek se odsává trychtýřem.
|
acz
Abarth
|
acz
Jednotná evidence výstupů z emisních stanic u nás zatím neexistuje. Vzhledem k obrovskému počtu pracovišť by její vybudování bylo drahé, a peníze dnes chybí všude.
|
acz
Technici by podle zákona měli být vyškoleni i na hledání a opravy závad emisního systému vozidla. Tím se jejich poslání zcela zbytečně překrývá s odborným servisem.
|
acz
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý