Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
10
/
10
Prohlédnout znovu
Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
Nejmodernější přístroje ukazují názorně všechny hodnoty i pokyny k průběhu testu
|
acz
Fabia TDI při měření dosáhla součinitele kouřivosti 0,02 z povolených 0,51
|
acz
Postup testu stanovuje výrobce, emisní stanice se jím musí řídit
|
acz
Abarth
|
acz
Vzácný snímek jímání celého objemu vypouštěných výfukových plynů. Používá se při homologačních zkouškách.
|
acz
Provozní údaje systému se zaznamenávají v reálném čase. Podle nich vydá přístroj protokol.
|
acz
Při povinném měření emisí se do výfuku vkládá tenká sonda, která odebírá jen vzorek spalin. Zbytek se odsává trychtýřem.
|
acz
Abarth
|
acz
Jednotná evidence výstupů z emisních stanic u nás zatím neexistuje. Vzhledem k obrovskému počtu pracovišť by její vybudování bylo drahé, a peníze dnes chybí všude.
|
acz
Technici by podle zákona měli být vyškoleni i na hledání a opravy závad emisního systému vozidla. Tím se jejich poslání zcela zbytečně překrývá s odborným servisem.
|
acz
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl