Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí

1/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
    Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Pneuservis pro 21. století: mechanik musí načíst bezdrátové senzory, zkontrolovat nabití jejich baterií a řídicí jednotce vozu nahlásit pozice.
    Pneuservis pro 21. století: mechanik musí načíst bezdrátové senzory, zkontrolovat nabití jejich baterií a řídicí jednotce vozu nahlásit pozice.| Zdroj: acz
  • Je mnoho typů senzorů TMPS. Originální lze často nahradit aftermarketovými – buď rovnou určenými pro daný model, nebo programovatelnými.
    Je mnoho typů senzorů TMPS. Originální lze často nahradit aftermarketovými – buď rovnou určenými pro daný model, nebo programovatelnými.| Zdroj: acz
  • Limity tlaků, které systém hlídá, předepisuje výrobce. Do pamětí vozidel jich uloží obvykle několik – pro různé zátěže či povolené rozměry kol. Samozřejmě vás žádné klování do dotykového displeje nezbaví povinnosti upravit fyzicky tlak v gumách s kompreso
    Limity tlaků, které systém hlídá, předepisuje výrobce. Do pamětí vozidel jich uloží obvykle několik – pro různé zátěže či povolené rozměry kol. Samozřejmě vás žádné klování do dotykového displeje nezbaví povinnosti upravit fyzicky tlak v gumách s kompreso| Zdroj: acz
  • Návod ke změření tlaku a následně stisku symbolu „Set“ patří k nepřímému měření. Na Volkswagen Touran s opravdovým TPMS se ocitl omylem.
    Návod ke změření tlaku a následně stisku symbolu „Set“ patří k nepřímému měření. Na Volkswagen Touran s opravdovým TPMS se ocitl omylem.| Zdroj: acz
  • Soukromé školení na funkci systému TPMS nám dal pan Zdeněk Rýc, manažer prodeje společnosti Continental Automotive Czech Republic. Prezentace měla 650 stránek. Poslouchali jsme osm hodin, přesto nám nepřijde, že bychom o senzorech věděli vše.
    Soukromé školení na funkci systému TPMS nám dal pan Zdeněk Rýc, manažer prodeje společnosti Continental Automotive Czech Republic. Prezentace měla 650 stránek. Poslouchali jsme osm hodin, přesto nám nepřijde, že bychom o senzorech věděli vše.| Zdroj: acz
Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
Abarth
Abarth
Pneuservis pro 21. století: mechanik musí načíst bezdrátové senzory, zkontrolovat nabití jejich baterií a řídicí jednotce vozu nahlásit pozice.
Je mnoho typů senzorů TMPS. Originální lze často nahradit aftermarketovými – buď rovnou určenými pro daný model, nebo programovatelnými.
Limity tlaků, které systém hlídá, předepisuje výrobce. Do pamětí vozidel jich uloží obvykle několik – pro různé zátěže či povolené rozměry kol. Samozřejmě vás žádné klování do dotykového displeje nezbaví povinnosti upravit fyzicky tlak v gumách s kompreso
Návod ke změření tlaku a následně stisku symbolu „Set“ patří k nepřímému měření. Na Volkswagen Touran s opravdovým TPMS se ocitl omylem.
Soukromé školení na funkci systému TPMS nám dal pan Zdeněk Rýc, manažer prodeje společnosti Continental Automotive Czech Republic. Prezentace měla 650 stránek. Poslouchali jsme osm hodin, přesto nám nepřijde, že bychom o senzorech věděli vše.