Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
1
/
8
Prohlédnout znovu
Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Pneuservis pro 21. století: mechanik musí načíst bezdrátové senzory, zkontrolovat nabití jejich baterií a řídicí jednotce vozu nahlásit pozice.
|
acz
Je mnoho typů senzorů TMPS. Originální lze často nahradit aftermarketovými – buď rovnou určenými pro daný model, nebo programovatelnými.
|
acz
Limity tlaků, které systém hlídá, předepisuje výrobce. Do pamětí vozidel jich uloží obvykle několik – pro různé zátěže či povolené rozměry kol. Samozřejmě vás žádné klování do dotykového displeje nezbaví povinnosti upravit fyzicky tlak v gumách s kompreso
|
acz
Návod ke změření tlaku a následně stisku symbolu „Set“ patří k nepřímému měření. Na Volkswagen Touran s opravdovým TPMS se ocitl omylem.
|
acz
Soukromé školení na funkci systému TPMS nám dal pan Zdeněk Rýc, manažer prodeje společnosti Continental Automotive Czech Republic. Prezentace měla 650 stránek. Poslouchali jsme osm hodin, přesto nám nepřijde, že bychom o senzorech věděli vše.
|
acz
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy