Vítěz měření. Hloubkou nás potěšila šedá daytona s perleťovým efektem na Audi S6 e-tron. Je za příplatek 28 600 Kč.|
Zdroj: Svět motorů
Audi S6 e-tron|
Zdroj: Svět motorů
Rozdíly i v rámci jedné značky. Zatímco obě Audi Q5 vykazují průměrnou tloušťku laku, Audi S6 e-tron má vrstvu výrazně silnější.|
Zdroj: Svět motorů
Automobilky dávno přešly na vodou ředitelné laky, menší lakovny je používat nemusí a z mnohých důvodů také nepoužívají|
Zdroj: Svět motorů
Doporučený přípravek má objednací číslo D 002000A2 a stojí 1110 Kč. Jeho spotřeba je však velmi malá a víc než jeden či dva si za život asi kupovat nebudete.|
Zdroj: Svět motorů
Automobilky mají pevně stanovené postupy, podle kterých posuzují oprávněnost reklamací laku a antikorozní ochrany|
Zdroj: Svět motorů
Pryskyřice ze sebe po delší expozici uvolňuje látky, které leptají krycí lak a způsobí jeho charakteristické vydutí, poté i drolení|
Zdroj: Svět motorů
Pryskyřice na laku|
Zdroj: Svět motorů
Ptačí trus je agresivní, musí rychle dolů. Garanční technik toto specifi cké poškození pozná, takže většinou nemá cenu zanedbanou údržbu svádět na výrobní nekvalitu.|
Zdroj: Svět motorů
Ptačí trus na laku|
Zdroj: Svět motorů
Pro fl eetovou lakovnu Škoda používá jednotný plnič. Některé hůře kryjící odstíny se lakují dvakrát, tím dosahují tloušťky cca 150 – 170 mikronů místo standardních 90 – 120.|
Zdroj: Svět motorů
Poškození čirého laku způsobené ptačím trusem, který obsahuje vysoké koncentrace kyseliny močové|
Zdroj: Svět motorů