Meteor z roku 1953 dostal novou přední masku s čtyřcípou hvězdou uprostřed a novým znakem na kapotě.|
Zdroj: Karel Haas
První kanadské Meteory z roku 1949 vycházely z modelů Ford Deluxe a Custom. Byla to první poválečná konstrukce automobilky Ford.|
Zdroj: Ford
Meteor ročníku 1949 si vypůjčil masku chladiče od tehdejších vozů Mercury.|
Zdroj: Mercury
I zezadu bylo těžké rozeznat dvoudveřové kupé Meteor Custom od Fordu Custom.|
Zdroj: Meteor
Nad přední maskou byl nápis METEOR (velkými písmeny) a název vozu se dal přečíst i na chromovaných poklicích kol.|
Zdroj: Meteor
Přístrojová deska a volant Meteoru Custom byly k nerozeznání od Fordu Custom.|
Zdroj: Meteor
V modelovém roce 1950 zůstal Meteor prakticky beze změn, jen parkovací světla a směrovky byly přemístěny do nástavců nad předním nárazníkem a široká chromovaná lišta přední masky byla lakována v barvě vozu.|
Zdroj: Meteor
Meteor Custom DeLuxe Club Coupe z roku 1951 měl novou masku chladiče se šesti obdélníkovými otvory a na krátké boční liště se objevil emblém Meteoru.|
Zdroj: Meteor
Třídveřové kombi Meteor Custom DeLuxe Country Squire z roku 1951 s dřevěnými boky a zádí.|
Zdroj: Meteor
Přední masku Meteoru 1952 tvořila silná chromovaná lišta se třemi zašpičatělými výstupky uprostřed. Po stranách lišty měl Meteor velká kruhová pomocná světla s rámečky v barvě vozu.|
Zdroj: Meteor
Modely Meteor ročníku 1952 se podobaly Fordu Crestliner a Customline a přinesly řadu nových prvků designu. Nejviditelnější změnou bylo jednodílné, mírně zaoblené přední okno.|
Zdroj: Meteor
Proti fordům měl Meteor 1953 nad zadními koly tři lišty. Horní a dolní byla kratší.|
Zdroj: Meteor
Novinkou modelového roku 1954 bylo kombi Meteor Niagara Ranch Wagon. Všechny modely dostaly nové názvy. Z Customline se stala Niagara.|
Zdroj: Meteor
Dvoudveřový hardtop Meteor Rideau Skyliner měl nad předními sedadly průhledný plexisklový panel.|
Zdroj: Meteor