MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít je už v základu digitální a umí zobrazit až překvapivé množství informací, jen se nám pletou čísla rychlosti a otáček.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS i přes o rok dřívější uvedení působí uvnitř moderněji, přístup je tu proti korandu jasně odlišný.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Multimediální systém je lepší než v hybridní verzi, do ideálu má ale stále daleko. Grafi ka je o trochu přehlednější a reakce rozhodně rychlejší, třeba menu klimatizace má ale zbytečně malé ikonky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Proti dvouspojkovému automatu je manuál lepší volbou, ať už kvůli cukání, nebo nižší spotřebě|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vepředu nám vadí vyšší poloha, což je na druhou stranu důvod, proč si mnozí SUV kupují.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu je místa přehršel a cestující zde mají i výdechy klimatizace a opěrku na ruce s vestavěným držákem na dva nápoje.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ačkoliv se značně naklání, téměř zvedá kolo ze země a má sklony k nedotáčivosti, mezi kuželkami se bezpečně protáhne i při rychlosti nad 75 km/h|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Bridgestone Blizzak LM005 215/60 R17|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V základu není kufr MG s 463 litry příliš velký, pod podlahou se ukrývá zbytečně nevyužité místo, které se dá zpřístupnit sadou od importéra. Po sklopení sedaček vznikne velký schod.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
S motorem v MG jsme víceméně spokojeni, ačkoliv nevyniká v žádném ohledu. Je ale dostatečně kultivovaný a odhlučněný, dynamika je adekvátní a stejně tak i spotřeba.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ačkoliv jsme test jeli na počátku května, obě auta stála ještě na zimním obutí. Tomu odpovídá test brzd, který ukázal vzdálenost 45,8 metru.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít je velmi jednoduchý s černobílým displejem, který se ale snadno používá.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Korando si na žádnou modernu nehraje a spoléhá na tradiční ergonomii, za což získává bonusové body.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
U SsangYongu má zjevně na spotřebu zásadní vliv přítomnost čtyřkolky, manuál nám přijde jako dobrá volba, i když ani automat není špatný|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong má stále separátní panel klimatizace, ohřev sedaček se zapíná tlačítky|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Už v základu má místo pro mobil s bezdrátovým nabíjením, jen zde mohly být také dvě USB|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu je to s nabídkou místa podobné, nejsou zde ale výdechy klimatizace ani výklopná opěrka. Ale zato je zde už v základu 220V zásuvka (chybí ale v nové verzi Club).|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V SsangYongu je poloha nižší a není zde moc co vytknout.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tužší podvozek znamená menší náklon karoserie a trochu jistější chování, je tu ale horší řízení. Přesto se i korando mezi kužely protáhne při podobných rychlostech jako MG.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Barum Polaris 5 235/55 R18|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr koranda je praktičtější a v základu má vyšší objem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Líbí se nám možnost rozdělení prostoru podlážkou a také rovná plocha, která vznikne po sklopení sedaček s podlážkou ve vyšší ze dvou poloh.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
S jednotkou v korandu je to zvláštní. Ve čtyřkolkách žere jako proražený ať už s automatem, či s manuálem, v testované předokolce jsou ale průměry výrazně nižší. Nezdá se nám přitom, že by odpor pohonu všech kol měl dělat takové rozdíly.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong na zimních gumách se v testu brzd ukázal jako trochu horší, ze stovky na nulu potřeboval 48,7 metru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert