MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT – Parádu i v základu

30/87
Zavřít
  • MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít je už v základu digitální a umí zobrazit až překvapivé množství informací, jen se nám pletou čísla rychlosti a otáček.
    Přístrojový štít je už v základu digitální a umí zobrazit až překvapivé množství informací, jen se nám pletou čísla rychlosti a otáček.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS i přes o rok dřívější uvedení působí uvnitř moderněji, přístup je tu proti korandu jasně odlišný.
    MG HS i přes o rok dřívější uvedení působí uvnitř moderněji, přístup je tu proti korandu jasně odlišný.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multimediální systém je lepší než v hybridní verzi, do ideálu má ale stále daleko. Grafi ka je o trochu přehlednější a reakce rozhodně rychlejší, třeba menu klimatizace má ale zbytečně malé ikonky.
    Multimediální systém je lepší než v hybridní verzi, do ideálu má ale stále daleko. Grafi ka je o trochu přehlednější a reakce rozhodně rychlejší, třeba menu klimatizace má ale zbytečně malé ikonky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Proti dvouspojkovému automatu je manuál lepší volbou, ať už kvůli cukání, nebo nižší spotřebě
    Proti dvouspojkovému automatu je manuál lepší volbou, ať už kvůli cukání, nebo nižší spotřebě| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vepředu nám vadí vyšší poloha, což je na druhou stranu důvod, proč si mnozí SUV kupují.
    Vepředu nám vadí vyšší poloha, což je na druhou stranu důvod, proč si mnozí SUV kupují.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu je místa přehršel a cestující zde mají i výdechy klimatizace a opěrku na ruce s vestavěným držákem na dva nápoje.
    Vzadu je místa přehršel a cestující zde mají i výdechy klimatizace a opěrku na ruce s vestavěným držákem na dva nápoje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ačkoliv se značně naklání, téměř zvedá kolo ze země a má sklony k nedotáčivosti, mezi kuželkami se bezpečně protáhne i při rychlosti nad 75 km/h
    Ačkoliv se značně naklání, téměř zvedá kolo ze země a má sklony k nedotáčivosti, mezi kuželkami se bezpečně protáhne i při rychlosti nad 75 km/h| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Blizzak LM005 215/60 R17
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Blizzak LM005 215/60 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V základu není kufr MG s 463 litry příliš velký, pod podlahou se ukrývá zbytečně nevyužité místo, které se dá zpřístupnit sadou od importéra. Po sklopení sedaček vznikne velký schod.
    V základu není kufr MG s 463 litry příliš velký, pod podlahou se ukrývá zbytečně nevyužité místo, které se dá zpřístupnit sadou od importéra. Po sklopení sedaček vznikne velký schod.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • S motorem v MG jsme víceméně spokojeni, ačkoliv nevyniká v žádném ohledu. Je ale dostatečně kultivovaný a odhlučněný, dynamika je adekvátní a stejně tak i spotřeba.
    S motorem v MG jsme víceméně spokojeni, ačkoliv nevyniká v žádném ohledu. Je ale dostatečně kultivovaný a odhlučněný, dynamika je adekvátní a stejně tak i spotřeba.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ačkoliv jsme test jeli na počátku května, obě auta stála ještě na zimním obutí. Tomu odpovídá test brzd, který ukázal vzdálenost 45,8 metru.
    Ačkoliv jsme test jeli na počátku května, obě auta stála ještě na zimním obutí. Tomu odpovídá test brzd, který ukázal vzdálenost 45,8 metru.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG HS 1.5 TGI MT
    MG HS 1.5 TGI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít je velmi jednoduchý s černobílým displejem, který se ale snadno používá.
    Přístrojový štít je velmi jednoduchý s černobílým displejem, který se ale snadno používá.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Korando si na žádnou modernu nehraje a spoléhá na tradiční ergonomii, za což získává bonusové body.
    Korando si na žádnou modernu nehraje a spoléhá na tradiční ergonomii, za což získává bonusové body.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • U SsangYongu má zjevně na spotřebu zásadní vliv přítomnost čtyřkolky, manuál nám přijde jako dobrá volba, i když ani automat není špatný
    U SsangYongu má zjevně na spotřebu zásadní vliv přítomnost čtyřkolky, manuál nám přijde jako dobrá volba, i když ani automat není špatný| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong má stále separátní panel klimatizace, ohřev sedaček se zapíná tlačítky
    SsangYong má stále separátní panel klimatizace, ohřev sedaček se zapíná tlačítky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Už v základu má místo pro mobil s bezdrátovým nabíjením, jen zde mohly být také dvě USB
    Už v základu má místo pro mobil s bezdrátovým nabíjením, jen zde mohly být také dvě USB| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu je to s nabídkou místa podobné, nejsou zde ale výdechy klimatizace ani výklopná opěrka. Ale zato je zde už v základu 220V zásuvka (chybí ale v nové verzi Club).
    Vzadu je to s nabídkou místa podobné, nejsou zde ale výdechy klimatizace ani výklopná opěrka. Ale zato je zde už v základu 220V zásuvka (chybí ale v nové verzi Club).| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V SsangYongu je poloha nižší a není zde moc co vytknout.
    V SsangYongu je poloha nižší a není zde moc co vytknout.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tužší podvozek znamená menší náklon karoserie a trochu jistější chování, je tu ale horší řízení. Přesto se i korando mezi kužely protáhne při podobných rychlostech jako MG.
    Tužší podvozek znamená menší náklon karoserie a trochu jistější chování, je tu ale horší řízení. Přesto se i korando mezi kužely protáhne při podobných rychlostech jako MG.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Barum Polaris 5 235/55 R18
    Pneumatiky v testu: Barum Polaris 5 235/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr koranda je praktičtější a v základu má vyšší objem.
    Kufr koranda je praktičtější a v základu má vyšší objem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Líbí se nám možnost rozdělení prostoru podlážkou a také rovná plocha, která vznikne po sklopení sedaček s podlážkou ve vyšší ze dvou poloh.
    Líbí se nám možnost rozdělení prostoru podlážkou a také rovná plocha, která vznikne po sklopení sedaček s podlážkou ve vyšší ze dvou poloh.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • S jednotkou v korandu je to zvláštní. Ve čtyřkolkách žere jako proražený ať už s automatem, či s manuálem, v testované předokolce jsou ale průměry výrazně nižší. Nezdá se nám přitom, že by odpor pohonu všech kol měl dělat takové rozdíly.
    S jednotkou v korandu je to zvláštní. Ve čtyřkolkách žere jako proražený ať už s automatem, či s manuálem, v testované předokolce jsou ale průměry výrazně nižší. Nezdá se nám přitom, že by odpor pohonu všech kol měl dělat takové rozdíly.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong na zimních gumách se v testu brzd ukázal jako trochu horší, ze stovky na nulu potřeboval 48,7 metru
    SsangYong na zimních gumách se v testu brzd ukázal jako trochu horší, ze stovky na nulu potřeboval 48,7 metru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
    SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
MG HS 1.5 TGI MT vs. SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Přístrojový štít je už v základu digitální a umí zobrazit až překvapivé množství informací, jen se nám pletou čísla rychlosti a otáček.
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS i přes o rok dřívější uvedení působí uvnitř moderněji, přístup je tu proti korandu jasně odlišný.
Multimediální systém je lepší než v hybridní verzi, do ideálu má ale stále daleko. Grafi ka je o trochu přehlednější a reakce rozhodně rychlejší, třeba menu klimatizace má ale zbytečně malé ikonky.
Proti dvouspojkovému automatu je manuál lepší volbou, ať už kvůli cukání, nebo nižší spotřebě
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
Vepředu nám vadí vyšší poloha, což je na druhou stranu důvod, proč si mnozí SUV kupují.
Vzadu je místa přehršel a cestující zde mají i výdechy klimatizace a opěrku na ruce s vestavěným držákem na dva nápoje.
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
Ačkoliv se značně naklání, téměř zvedá kolo ze země a má sklony k nedotáčivosti, mezi kuželkami se bezpečně protáhne i při rychlosti nad 75 km/h
Pneumatiky v testu: Bridgestone Blizzak LM005 215/60 R17
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
V základu není kufr MG s 463 litry příliš velký, pod podlahou se ukrývá zbytečně nevyužité místo, které se dá zpřístupnit sadou od importéra. Po sklopení sedaček vznikne velký schod.
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
S motorem v MG jsme víceméně spokojeni, ačkoliv nevyniká v žádném ohledu. Je ale dostatečně kultivovaný a odhlučněný, dynamika je adekvátní a stejně tak i spotřeba.
Ačkoliv jsme test jeli na počátku května, obě auta stála ještě na zimním obutí. Tomu odpovídá test brzd, který ukázal vzdálenost 45,8 metru.
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
MG HS 1.5 TGI MT
Přístrojový štít je velmi jednoduchý s černobílým displejem, který se ale snadno používá.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Korando si na žádnou modernu nehraje a spoléhá na tradiční ergonomii, za což získává bonusové body.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
U SsangYongu má zjevně na spotřebu zásadní vliv přítomnost čtyřkolky, manuál nám přijde jako dobrá volba, i když ani automat není špatný
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong má stále separátní panel klimatizace, ohřev sedaček se zapíná tlačítky
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Už v základu má místo pro mobil s bezdrátovým nabíjením, jen zde mohly být také dvě USB
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Vzadu je to s nabídkou místa podobné, nejsou zde ale výdechy klimatizace ani výklopná opěrka. Ale zato je zde už v základu 220V zásuvka (chybí ale v nové verzi Club).
V SsangYongu je poloha nižší a není zde moc co vytknout.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Tužší podvozek znamená menší náklon karoserie a trochu jistější chování, je tu ale horší řízení. Přesto se i korando mezi kužely protáhne při podobných rychlostech jako MG.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Pneumatiky v testu: Barum Polaris 5 235/55 R18
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Kufr koranda je praktičtější a v základu má vyšší objem.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
Líbí se nám možnost rozdělení prostoru podlážkou a také rovná plocha, která vznikne po sklopení sedaček s podlážkou ve vyšší ze dvou poloh.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
S jednotkou v korandu je to zvláštní. Ve čtyřkolkách žere jako proražený ať už s automatem, či s manuálem, v testované předokolce jsou ale průměry výrazně nižší. Nezdá se nám přitom, že by odpor pohonu všech kol měl dělat takové rozdíly.
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong na zimních gumách se v testu brzd ukázal jako trochu horší, ze stovky na nulu potřeboval 48,7 metru
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT
SsangYong Korando 1.5 T-GDI MT