MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG se tváří luxusněji, ale zpracování působí místy ošizeně, týká se to třeba tlačítek pod displejem nebo voliče automatu. Chybějí zde třeba výškově stavitelné pásy, naopak odkládacích míst je dostatek a lépe než v tivoli jsou vyřešené kapsy ve dveřích.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka se občas nevyvaruje drobného škubnutí, přitom řadí na poměry dvouspojky nezvykle pomalu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Změna teploty či foukání lze sice nastavit přímo pomocí tlačítek pod displejem, ale podrobnější nastavení včetně třeba výhřevu sedaček musíte řešit přes displej.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 215/55 R17|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG potěší výrazně delší ložnou plochou i důkladným čalouněním boků. I zde je součástí výbavy dvojité dno. Průvlak na lyže či posuvná a polohovatelná zadní sedadla ale stejně jako v případě tivoli nečekejte.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tříválec má příjemně sytý zvuk a plynulý nástup síly.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výhodou MG jsou standardní diodové světlomety, velmi dobře zde funguje i přepínání na dálkovky|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert