MG v Česku zlevnilo oblíbený crossover ZS. Ušetříte až 50 tisíc

1/60
Přehled fotografií
Zavřít
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGI Elegance
    MG ZS 1.0 TGI Elegance| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG se tváří luxusněji, ale zpracování působí místy ošizeně, týká se to třeba tlačítek pod displejem nebo voliče automatu. Chybějí zde třeba výškově stavitelné pásy, naopak odkládacích míst je dostatek a lépe než v tivoli jsou vyřešené kapsy ve dveřích.
    MG se tváří luxusněji, ale zpracování působí místy ošizeně, týká se to třeba tlačítek pod displejem nebo voliče automatu. Chybějí zde třeba výškově stavitelné pásy, naopak odkládacích míst je dostatek a lépe než v tivoli jsou vyřešené kapsy ve dveřích.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Převodovka se občas nevyvaruje drobného škubnutí, přitom řadí na poměry dvouspojky nezvykle pomalu.
    Převodovka se občas nevyvaruje drobného škubnutí, přitom řadí na poměry dvouspojky nezvykle pomalu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Změna teploty či foukání lze sice nastavit přímo pomocí tlačítek pod displejem, ale podrobnější nastavení včetně třeba výhřevu sedaček musíte řešit přes displej.
    Změna teploty či foukání lze sice nastavit přímo pomocí tlačítek pod displejem, ale podrobnější nastavení včetně třeba výhřevu sedaček musíte řešit přes displej.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 215/55 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG potěší výrazně delší ložnou plochou i důkladným čalouněním boků. I zde je součástí výbavy dvojité dno. Průvlak na lyže či posuvná a polohovatelná zadní sedadla ale stejně jako v případě tivoli nečekejte.
    MG potěší výrazně delší ložnou plochou i důkladným čalouněním boků. I zde je součástí výbavy dvojité dno. Průvlak na lyže či posuvná a polohovatelná zadní sedadla ale stejně jako v případě tivoli nečekejte.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tříválec má příjemně sytý zvuk a plynulý nástup síly.
    Tříválec má příjemně sytý zvuk a plynulý nástup síly.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGDI aut.
    MG ZS 1.0 TGDI aut.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výhodou MG jsou standardní diodové světlomety, velmi dobře zde funguje i přepínání na dálkovky
    Výhodou MG jsou standardní diodové světlomety, velmi dobře zde funguje i přepínání na dálkovky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
  • MG ZS EV
    MG ZS EV| Zdroj: MG
MG ZS EV
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGI Elegance
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG se tváří luxusněji, ale zpracování působí místy ošizeně, týká se to třeba tlačítek pod displejem nebo voliče automatu. Chybějí zde třeba výškově stavitelné pásy, naopak odkládacích míst je dostatek a lépe než v tivoli jsou vyřešené kapsy ve dveřích.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
Převodovka se občas nevyvaruje drobného škubnutí, přitom řadí na poměry dvouspojky nezvykle pomalu.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
Změna teploty či foukání lze sice nastavit přímo pomocí tlačítek pod displejem, ale podrobnější nastavení včetně třeba výhřevu sedaček musíte řešit přes displej.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 215/55 R17
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
MG potěší výrazně delší ložnou plochou i důkladným čalouněním boků. I zde je součástí výbavy dvojité dno. Průvlak na lyže či posuvná a polohovatelná zadní sedadla ale stejně jako v případě tivoli nečekejte.
Tříválec má příjemně sytý zvuk a plynulý nástup síly.
MG ZS 1.0 TGDI aut.
Výhodou MG jsou standardní diodové světlomety, velmi dobře zde funguje i přepínání na dálkovky
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV
MG ZS EV