Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

MG v Česku zlevnilo oblíbený crossover ZS. Ušetříte až 50 tisíc

Ondřej Šámal
Diskuze (44)

Čínská značka s britskými kořeny se na evropském trhu skvěle etablovala. Její nejprodávanější model ZS teď můžete mít se slevou až 50 tisíc korun.

Když Cecil Kimber v roce 1924 v britském Oxfordu zakládal automobilku MG, asi netušil, že o 100 let později bude patřit Číňanům. Tradiční jméno v roce 2007 zaparkovalo v koncernu SAIC Motor, pod kterým se značka stala nejúspěšnějším čínským výrobcem v Evropě. Na našem kontinentu nabízí jak klasiku se spalovacími motory, tak elektromobily MG4, kombi MG5 a SUV Marvel R.

Nejen v Česku, ale i ve zbytku zemí ovšem největší úspěch slaví vstupní model v podobě atraktivního crossoveru ZS. Ten loni v rámci MG V Česku zaznamenal 2034 registrací z celkových 2609. A protože MG aktuálně slaví 100 let od založení, rozhodlo se tuzemské zastoupení tenhle model podpořit zvýhodněním ve výši 50.000 Kč.

Akční nabídka ke sto letům se týká pouze přeplňovaného zážehového tříválce 1.0 TGI o výkonu 82 kilowattů, který v rámci Edice 100 nově startuje na 467.900 Kč. Za verzi s šestistupňovým automatem dáte 499.900 korun.

Pokud vás ovšem silnější motor neláká, můžete sáhnout po základní atmosférické patnáctistovce DVVT se 78 kilowatty a výhradně pětistupňovou manuální převodovkou. K ní se váže standardní zvýhodnění ve výši 45 tisíc korun, základní varianta Essential s šesti airbagy, předními bi-LED světlomety, zadními parkovacími senzory, tempomatem, digitální klimatizací, audiosystémem s 10,1“ displejem a 17palcovými koly vyjde na 399.900 Kč. Za vyšší Emotion (přidává například přední mlhovky, čalounění ze syntetické kůže, digitální přístrojový štít, navigaci a šestici reproduktorů) dáte 434.900 korun.

Video se připravuje ...

Vedle čistě spalovacího provedení můžete mít MG ZS také jako elektromobil. Crossover je dostupný hned ve dvou provedeních, které se liší výkonem i kapacitou akumulátoru. V případě základní verze Emotion se 130 kW a 50,3 kWh ušetříte 40.040 Kč (od 849.900 Kč), vyšší Excite se 115 kilowatty a 69,9 kWh zvýhodnění dosahuje 50.040 Kč (949.900 korun).

Ondřej Šámal
Diskuze (44)

Doporučujeme

27. 4. 2024 18:23
Re: Nechapem
Dobre receno :yes:
24. 4. 2024 04:58
Re: Nechapem
Ja som to Korando kupil na zaklade mnohych (prakticky vsetkych) falosne pozitivnych recenzii, 5 km skusobna jazda toho vela neodhalila.
Rovnako falosne pozitivne recenzie boli na Toyku Yaris Cross AWD-i. Vsetci ospevovali ten zazracny pohon, v jednej recenzii tester zahlasil Myslim, ze teraz presmykuju vsetky 4 kolesa, na videu bolo vidiet, ze na lade hrabal iba predok. Auto hodnotil pozitivne, aj ked do kopca musel pre impotenciu pohonu zadku cuvat !
24. 4. 2024 04:48
Re: Nechapem
Lenze to auto ma v reale v hustej dynamickej premavke spotrebu 8-9 na 100, pretoze ten slaby predpotopny motor musis stale vytacat. V opacnom pripade si brzda premavky. To auto netaha, ked chces aspon trochu dynamiky, tak otacky nesmu padnut pod 3000. Nie vzdy su cesty prazdne. V nedelu do kostola sa s tym za tych 7 na sto da. Okrem toho, MG fora v Anglicku su dost plne staznosti na odchadzajuce spojky na 1.5l a praskajuce tesnenia pod hlavou na turbo trojvalcoch, hlavne tych viac zatazovanych. A to vsetko pri nabehoch do 20-30 tisic km, servis sa dost zdraha to riesit na reklamaciu.
23. 4. 2024 15:37
Re: Nechapem
Asi myslel Tivole Grande.
23. 4. 2024 10:54
Re: Nechapem
Na prvy pohlad je Korando super. No potrebujes hodne vysoku vybavu za hodne velke prachy, aby aspon soferove okno slo na jeden dotyk dole, aj hore. Absurdne. Klima nedrzala nastavenu teplotu (bud chladila naplno, alebo na minimum) tempomat nedrzal nastavenu rychlost, stale zrychloval a spomaloval s naplno otvorenou skrtiacou klapkou (ze preco to tolko zralo), blbe parkovacie senzory, s troskou smoly aj do zbrusu novych aut tieklo ako do deravych gumakov. No nekup tu hromadu srotu.