MG ZS 1.0 TGDI aut. vs. SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut. vs. SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut. vs. SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut. vs. SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut. vs. SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut. vs. SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut. vs. SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG nabízí moderní displej před řidičem, který však neposkytuje tolik možností zobrazení, kolik bychom čekali. Nenajdete zde třeba klasické analogové ručičky, nicméně je přehledný. Paradoxem je, že umí ukazovat teplotu pneumatik, ale zcela chybějí informace o venkovní teplotě.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG se tváří luxusněji, ale zpracování působí místy ošizeně, týká se to třeba tlačítek pod displejem nebo voliče automatu. Chybějí zde třeba výškově stavitelné pásy, naopak odkládacích míst je dostatek a lépe než v tivoli jsou vyřešené kapsy ve dveřích.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Převodovka se občas nevyvaruje drobného škubnutí, přitom řadí na poměry dvouspojky nezvykle pomalu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Odezva displeje v MG je poněkud pomalejší. Nejzdlouhavější je zapínání navigace, která je nainstalována jako samostatná aplikace a nelze mezi zobrazením mapy a jinými funkcemi volně přepínat.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Změna teploty či foukání lze sice nastavit přímo pomocí tlačítek pod displejem, ale podrobnější nastavení včetně třeba výhřevu sedaček musíte řešit přes displej.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Stejně jako v tivoli není loketní opěrka polohovatelná. Sedadla neposkytují příliš dobrou oporu a chtělo by to výše výsuvnou opěrku hlavy.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V MG je velmi podobně místa jako v tivoli, o něco lépe zde navíc máte podepřená stehna. Naopak hůře jsou přístupné úchyty Isofi x a chybělo nám i zde i osvětlení. V MG se sedí výše i dlouháni si na to však zvyknou, více vadí absence podélného posuvu volantu a výhled vpřed omezuje nízko uchycené vnitřní zpětné zrcátko. Nepřekáží však tolik jako ve větším modelu HS.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG projíždí vyhýbací manévr s jistotou, stabilizace zasahuje včas. Jediné, co nefunguje podle představ, je tuhé řízení, které neklade při prudkých manévrech rovnoměrný odpor.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 215/55 R17|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG potěší výrazně delší ložnou plochou i důkladným čalouněním boků. I zde je součástí výbavy dvojité dno. Průvlak na lyže či posuvná a polohovatelná zadní sedadla ale stejně jako v případě tivoli nečekejte.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Oba vozy mají standardně lepicí sadu, nicméně místo na dojezdovou rezervu pod podlahou je.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tříválec má příjemně sytý zvuk a plynulý nástup síly.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
ZS má v základní výbavě vždy 17“ litá kola, vzadu jsou vždy kotoučové brzdy|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výhodou MG jsou standardní diodové světlomety, velmi dobře zde funguje i přepínání na dálkovky|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGDI aut.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Displej v tivoli není až do stran, ale nabízí více grafik zobrazení. I zde je vše přehledné. Nešikovné je, že asistenční systémy i další nastavení se ovládání pomocí tlačítek na volantu, a nikoli přes středový displej. Nechápeme ani oddělené palubní počítače, které mají dvě paměti, ale ukazatel spotřeby je jeden a nuluje se separátně.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska je bytelně zpracovaná a nikde nic nevrže. Středový tunel je zbytečně mohutný, chválíme však zachování řady tlačítek a samostatný panel klimatizace, byť nyní již dotykový. Nechybí jedno USB-A, 12V zásuvka, a dokonce ani zapalovač.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
MG na tom však není s podřazováním lépe. Negativem tivoli je vysoká spotřeba.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Displej má stále nezvyklou, modrobílou grafiku a moc toho na něm nenastavíte, což je škoda, neboť uspořádání je přehledné a nechybějí ani klasická tlačítka na bocích.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ovládání klimatizace v tivoli je přehledné, byť dřívější klasické ovladače byly lepší než současný dotykový panel. Dvouzónové provedení stojí 8900 Kč, intenzita foukání se nastavuje centrálně, jak bývá běžné, odděleně se pouze zobrazuje.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vhodná pozice v tivoli se hledá snadno, nicméně vyšším jedincům bude překážet široký středový panel. Loketní opěrka má praktický průduch na kabely, není však polohovatelná a mohla by být posutá více vpřed. Chválíme dobře vytvarovaná a i na dlouhé cesty pohodlná sedadla. Zejména v létě je také látkové čalounění výrazně příjemnější než lepivá koženka v MG.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu je místa dostatek, potěší i rovná podlaha. Naopak gumičky na zadní straně opěradel jsou rozhodně méně praktické než klasické kapsy.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Bezdrátové nabíjení mobilu lze mít pouze v tivoli, ale jen v rámci paketu Tech|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tivoli reaguje na změnu směru rychle, ale stabilizace zasahuje jen minimálně a řidiči moc nepomáhá. U sportovního vozu by to byl přínos, v kategorii SUV to žádoucí není.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Pirelli Cinturato Winter 2 215/50 R18|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr zaujme výraznou šířkou mezi, nicméně skladnost omezují nerovné boky. Dvojitá podlaha je součástí standardní výbavy.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fixační gumičky na pravém boku zde lze považovat za nápadité a funkční řešení. Naopak vlevo je jeden pevný a kvůli nevhodnému umístění nepříliš funkční háček.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fixační gumičky na pravém boku zde lze považovat za nápadité a funkční řešení. Naopak vlevo je jeden pevný a kvůli nevhodnému umístění nepříliš funkční háček.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Patnáctistovka potěší výkonem, musíte však hodně šlapat na plyn, jinak vás převodovka nepustí do vyšších otáček.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V případě tivoli jsou standardem 16“ plechová kola. Litá lze mít ve stejném průměru, či osmnáctky jako v případě testovaného vozu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
U tivoli dostanete světlomety LED jen při zakoupení paketu LED, který je navíc podmíněn dalším balíčkem Style+, nebo Tech. I zde fungují samočinné dálkovky velmi dobře.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert