MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG – Velká čínská výzva!
65
/
99
Prohlédnout znovu
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG – Velká čínská výzva!
Přestože jde o konkurenty, MG díky vysoké stavbě karoserie působí dojmem o kategorii většího vozu
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG spojuje tradici s modernou. Přístrojový panel kombinuje variabilní displej s neměnnými ukazateli rychlosti a otáček po stranách. Systém vzhledově nijak výrazně neohromí, je ale přehlednější než v kamiqu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Šestistupňový automat MG se snaží zamaskovat malý točivý moment motoru častým podřazováním na pětku i při dálničních rychlostech. Tím roste spotřeba.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Infotainment MG je pomalý, disponuje však praktickou klaviaturou pro rychlé funkce.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
ZS má všechny funkce klimatizace dostupné až na displeji multimédií, ty základní – intenzita foukání a teplota vzduchu – jsou k dispozici i na tlačítkách. Klimatizace je však jen manuální.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Křesla jsou sice pohodlná i na delších vzdálenostech, ale prakticky bez boční opory.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vpředu je situace opačná než ve škodě.
|
Svět motorů/Michal Kollert
V MG se sedí výrazně vzpřímeněji, což dorovnává menší rozvor náprav. V podélné prostornosti zadních pasažérů lehce zaostává za kamiqem, nenabízí ani zadní loketní opěrku.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Inženýři z MG si řekli, že zadním pasažérům bude stačit USB-A a odkládací prostor, vzduchu mají za okny dost
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory lehce širším pneumatikám je MG ZS mezi kužely trochu neobratné, jeho stabilizace výrazně zasahuje řidiči do manévru
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 ST 215/55 R17
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr MG má papírově větší objem (448 litrů), ve využitelnosti mu ale brání výrazné vykrojení zadních podběhů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Podlaha je v podstatě také dvojitá, spodní polovina ale obsahuje pouze vybrání na rezervu a polystyrenový box pro lepící sadu. Spodní podlážka zde chybí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
V ZS pracoval litrový přeplňovaný tříválec s 82 kW a 160 newtonmetry, který na TSI ztrácí výkonem i spotřebou
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vozy stály na 17“ kolech s dvoubarevným designem. Škoda měla na příplatkové ráfky dostupné k výbavě Monte Carlo, disky MG jsou dodávané sériově.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG nabízí již v standardu světlomety s technologií Bi-LED. Svítí výborně, i v nejvyšší specifi kaci ale jejich sklon nastavujete manuálně. Ruční je také přepínání dálkového režimu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG ZS 1.0 TGI 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Testovaný kamiq je vybaven digitálním přístrojovým panelem o úhlopříčce 10,25“, známým z jiných koncernových vozů. Nabízí více možností konfi gurace – některé přehledné, jiné už méně. Ovládání neobvyklými tlačítky a válečky na volantu by mohlo být intuitivnější.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Převodovkou kamiqu je známé sedmistupňové DSG. Motor často podtáčí, ale řadí logičtěji a mnohem rychleji než automat v ZS.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kamiq poskytuje klasický panel klimatizace, což mu v našich očích uděluje náskok před MG. Intenzitu foukání mimo automatický režim ale nastavíte stejně jen na infotainmentu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Testovaný kamiq nabízel ventilaci a nabíjení přes USB-C i pro zadní pasažéry
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Přední sedačky kamiqu disponují výrazným bočným vedením a integrovanou, tudíž nenastavitelnou opěrkou hlavy.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Prostornost obou vozů je ve výsledku podobná, onoho výsledku ale každý vůz dosahuje jinak. Kamiq nabízí více podélného místa díky většímu rozvoru náprav, pro hlavu zhruba stejně jako MG.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kamiq se mezi kužely pohybuje s mnohem větší jistotou než MG, také jeho stabilizace zasahuje do manévru mnohem jemněji
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 850 P 205/55 R17
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr kamiqu je lépe využitelný zejména díky šířce, ale také zásluhou přítomnosti dvojité podlahy a síťového programu. Objemem ale ztrácí na MG 48 litrů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kamiq má ve standardu sadu na opravu pneumatiky, za příplatek (3900 Kč) můžete mít dojezdovou rezervu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tříválec kamiqu má 81 kW a 200 Nm, a dokonce umí pracovat v Millerově cyklu. Škoda jen agresivního start-stopu, který při brzdění vypíná motor ještě za jízdy.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Také kamiq svítí technologií LED již ve standardní výbavě. Na rozdíl od MG ale umí i automaticky přepínat mezi dálkovými a potkávacími světlomety nebo udržovat sklon refl ektorů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vozy stály na 17“ kolech s dvoubarevným designem. Škoda měla na příplatkové ráfky dostupné k výbavě Monte Carlo, disky MG jsou dodávané sériově.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1