Minulá Škoda Octavia Combi byla důležitým bodem zlomu. Nástupce zamotal konzervativním českým řidičům hlavy
2
/
47
Prohlédnout znovu
Minulá Škoda Octavia Combi byla důležitým bodem zlomu. Nástupce zamotal konzervativním českým řidičům hlavy
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Rozměry sedadel se s každou další generací modelu zvětšují, zde už si přední cestující připadají jako na domácím gauči
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Jestliže jsme prvním dvěma moderním vydáním kombi vyčítali těsný prostor vzadu, pak zde už mohou dospělí cestovat vzadu i ve třech
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Jednou z nejatraktivnějších verzí se stal scout, osazený pohonem 4x4, terénními doplňky a vyšším podvozkem
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Po patnácti letech od premiéry první novodobé generace už se Octavia Combi natáhla na délku o více než viditelných 156 milimetrů
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Moderní doba přinesla přeplňované zážehové čtyřválce – od čtrnáctistovek až po dvoulitry. Zde je 1.8 TSI. Nejvyššího výkonu dosáhlo 2.0 TSI v modelu RS 245, a to 180 kW.
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi Scout (2014)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Přední sedačky jsou opět vzorně pohodlné a dostatečně rozměrné, nyní nabízejí i masážní funkci
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Vnitřní prostor vzadu odpovídá ve všech směrech spíše střední třídě než kompaktu. Vzor čalounění a tvar sedadel však napovídají, že se zde stále počítá hlavně s dvěma cestujícími.
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Základní tvar masky Octavia Combi se už od počátku šedesátých let příliš nezměnil, světlomety jsou dnes nejagresivnější v historii
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Nejnovější generace se rozměrově přibližuje superbu, stále však jde o hbité auto. Zvlášť s přeplňovanými čtyřválci TSI, začínajícími patnáctistovkou a končícími dvoulitrem se 180 kW.
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Patnáctistovka je k mání v úsporné verzi 1.5 TSI ACT s odpojováním dvou válců. Zkoušené provedení 1.5 TGI na CNG už v nabídce není.
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Škoda Octavia Combi (2019)
|
René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena