Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Colt nabízí klasickou ergonomii s větším a kulatým volantem|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Colt má jednoduché grafi cké rozhraní navigace s důrazem na čitelnost, větší displej má ale jen nejvyšší výbava Instyle, která je ve spojení s hybridem momentálně vyprodaná.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Na volantu coltu jsou jasně oddělená mechanická tlačítka, peugeot používá plošší spínače s menším zdvihem, které jsou méně přesné při rychlé manipulaci. V coltu vypnete asistenty tlačítky, v peugeotu čudlík s autíčkem odkáže do příslušného menu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
V coltu má řidič lepší výhled do stran díky užším A-sloupkům a vyššímu posezu. Prostor je malinko širší, ale podélného prostoru mají proti konkurentovi více jen cestující vzadu.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Colt díky stabilnějšímu podvozku a méně nervóznímu řízení drží stopu předvídatelněji.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Colt má hlubší kufr, širší vstup a delší ložnou plochu po sklopení zadních opěradel, navíc rovnější nakládací hranu|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Motor coltu nepotřebuje komponenty přeplňování, zato je na první pohled vidět rozsáhlejší elektrifi kace full-hybridu|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Je až k nevíře, že oba vozy mají identický rozměr kol i pneumatik. Colt drncá mnohem méně. Obouvá ale ekologickou směs pneumatik, gumy na peugeotu proto drží lépe, zejména na mokru.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot sází na malý oválný volant, přístrojový štít čtete nad ním. Obraz promítá efektně zrcadlením, ale ne zcela ostře.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot nabízí detailnější mapové podklady a displej má živější barvy.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot má pádla řazení, jsou ale malinká a převodovku spíše matou, jejich používání není žádný med|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Vpředu má peugeot o něco více místa v podélném směru, což ocení vysocí řidiči. Ovšem 190 centimetrů vysoký fi gurant si za sebe sedne jen tak tak, vzadu je na tom o trochu lépe colt.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot reaguje rychleji na volant, ale vyžaduje více korekcí. Náklony karoserie jsou podobné.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot má užší vstup a kratší ložnou plochu, nechybí mu ale plnohodnotné rezervní kolo, což je dnes spíše pozitivní výjimka|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Starý známý z koncernu Stellantis, tedy 1.2 PureTech spojený s mild-hybridním systémem. Ovládání automatu je poměrně titěrné.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert