Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145 – Nečekaně odlišná dvojka

83/93
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Colt nabízí klasickou ergonomii s větším a kulatým volantem
    Colt nabízí klasickou ergonomii s větším a kulatým volantem| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Colt má jednoduché grafi cké rozhraní navigace s důrazem na čitelnost, větší displej má ale jen nejvyšší výbava Instyle, která je ve spojení s hybridem momentálně vyprodaná.
    Colt má jednoduché grafi cké rozhraní navigace s důrazem na čitelnost, větší displej má ale jen nejvyšší výbava Instyle, která je ve spojení s hybridem momentálně vyprodaná.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na volantu coltu jsou jasně oddělená mechanická tlačítka, peugeot používá plošší spínače s menším zdvihem, které jsou méně přesné při rychlé manipulaci. V coltu vypnete asistenty tlačítky, v peugeotu čudlík s autíčkem odkáže do příslušného menu.
    Na volantu coltu jsou jasně oddělená mechanická tlačítka, peugeot používá plošší spínače s menším zdvihem, které jsou méně přesné při rychlé manipulaci. V coltu vypnete asistenty tlačítky, v peugeotu čudlík s autíčkem odkáže do příslušného menu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V coltu má řidič lepší výhled do stran díky užším A-sloupkům a vyššímu posezu. Prostor je malinko širší, ale podélného prostoru mají proti konkurentovi více jen cestující vzadu.
    V coltu má řidič lepší výhled do stran díky užším A-sloupkům a vyššímu posezu. Prostor je malinko širší, ale podélného prostoru mají proti konkurentovi více jen cestující vzadu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Colt díky stabilnějšímu podvozku a méně nervóznímu řízení drží stopu předvídatelněji.
    Colt díky stabilnějšímu podvozku a méně nervóznímu řízení drží stopu předvídatelněji.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Colt má hlubší kufr, širší vstup a delší ložnou plochu po sklopení zadních opěradel, navíc rovnější nakládací hranu
    Colt má hlubší kufr, širší vstup a delší ložnou plochu po sklopení zadních opěradel, navíc rovnější nakládací hranu| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Motor coltu nepotřebuje komponenty přeplňování, zato je na první pohled vidět rozsáhlejší elektrifi kace full-hybridu
    Motor coltu nepotřebuje komponenty přeplňování, zato je na první pohled vidět rozsáhlejší elektrifi kace full-hybridu| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Je až k nevíře, že oba vozy mají identický rozměr kol i pneumatik. Colt drncá mnohem méně. Obouvá ale ekologickou směs pneumatik, gumy na peugeotu proto drží lépe, zejména na mokru.
    Je až k nevíře, že oba vozy mají identický rozměr kol i pneumatik. Colt drncá mnohem méně. Obouvá ale ekologickou směs pneumatik, gumy na peugeotu proto drží lépe, zejména na mokru.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mitsubishi Colt 1.6 H EV
    Mitsubishi Colt 1.6 H EV| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot sází na malý oválný volant, přístrojový štít čtete nad ním. Obraz promítá efektně zrcadlením, ale ne zcela ostře.
    Peugeot sází na malý oválný volant, přístrojový štít čtete nad ním. Obraz promítá efektně zrcadlením, ale ne zcela ostře.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot nabízí detailnější mapové podklady a displej má živější barvy.
    Peugeot nabízí detailnější mapové podklady a displej má živější barvy.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot má pádla řazení, jsou ale malinká a převodovku spíše matou, jejich používání není žádný med
    Peugeot má pádla řazení, jsou ale malinká a převodovku spíše matou, jejich používání není žádný med| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Vpředu má peugeot o něco více místa v podélném směru, což ocení vysocí řidiči. Ovšem 190 centimetrů vysoký fi gurant si za sebe sedne jen tak tak, vzadu je na tom o trochu lépe colt.
    Vpředu má peugeot o něco více místa v podélném směru, což ocení vysocí řidiči. Ovšem 190 centimetrů vysoký fi gurant si za sebe sedne jen tak tak, vzadu je na tom o trochu lépe colt.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot reaguje rychleji na volant, ale vyžaduje více korekcí. Náklony karoserie jsou podobné.
    Peugeot reaguje rychleji na volant, ale vyžaduje více korekcí. Náklony karoserie jsou podobné.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot má užší vstup a kratší ložnou plochu, nechybí mu ale plnohodnotné rezervní kolo, což je dnes spíše pozitivní výjimka
    Peugeot má užší vstup a kratší ložnou plochu, nechybí mu ale plnohodnotné rezervní kolo, což je dnes spíše pozitivní výjimka| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Starý známý z koncernu Stellantis, tedy 1.2 PureTech spojený s mild-hybridním systémem. Ovládání automatu je poměrně titěrné.
    Starý známý z koncernu Stellantis, tedy 1.2 PureTech spojený s mild-hybridním systémem. Ovládání automatu je poměrně titěrné.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
    Peugeot 208 1.2 Hybrid 145| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Mitsubishi Colt 1.6 H EV vs. Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Colt nabízí klasickou ergonomii s větším a kulatým volantem
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Colt má jednoduché grafi cké rozhraní navigace s důrazem na čitelnost, větší displej má ale jen nejvyšší výbava Instyle, která je ve spojení s hybridem momentálně vyprodaná.
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Na volantu coltu jsou jasně oddělená mechanická tlačítka, peugeot používá plošší spínače s menším zdvihem, které jsou méně přesné při rychlé manipulaci. V coltu vypnete asistenty tlačítky, v peugeotu čudlík s autíčkem odkáže do příslušného menu.
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
V coltu má řidič lepší výhled do stran díky užším A-sloupkům a vyššímu posezu. Prostor je malinko širší, ale podélného prostoru mají proti konkurentovi více jen cestující vzadu.
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Colt díky stabilnějšímu podvozku a méně nervóznímu řízení drží stopu předvídatelněji.
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Colt má hlubší kufr, širší vstup a delší ložnou plochu po sklopení zadních opěradel, navíc rovnější nakládací hranu
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Motor coltu nepotřebuje komponenty přeplňování, zato je na první pohled vidět rozsáhlejší elektrifi kace full-hybridu
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Je až k nevíře, že oba vozy mají identický rozměr kol i pneumatik. Colt drncá mnohem méně. Obouvá ale ekologickou směs pneumatik, gumy na peugeotu proto drží lépe, zejména na mokru.
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Mitsubishi Colt 1.6 H EV
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot sází na malý oválný volant, přístrojový štít čtete nad ním. Obraz promítá efektně zrcadlením, ale ne zcela ostře.
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot nabízí detailnější mapové podklady a displej má živější barvy.
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot má pádla řazení, jsou ale malinká a převodovku spíše matou, jejich používání není žádný med
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Vpředu má peugeot o něco více místa v podélném směru, což ocení vysocí řidiči. Ovšem 190 centimetrů vysoký fi gurant si za sebe sedne jen tak tak, vzadu je na tom o trochu lépe colt.
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot reaguje rychleji na volant, ale vyžaduje více korekcí. Náklony karoserie jsou podobné.
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot má užší vstup a kratší ložnou plochu, nechybí mu ale plnohodnotné rezervní kolo, což je dnes spíše pozitivní výjimka
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Starý známý z koncernu Stellantis, tedy 1.2 PureTech spojený s mild-hybridním systémem. Ovládání automatu je poměrně titěrné.
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145
Peugeot 208 1.2 Hybrid 145