Moderní vznětové motory jsou čistší než kdy před tím! Potvrzují to nová měření.
4
/
8
Prohlédnout znovu
Moderní vznětové motory jsou čistší než kdy před tím! Potvrzují to nová měření.
Moderní vznětové motory jsou čistší než kdy před tím! Potvrzují to nová měření.
|
acz
Všichni vědí, že Renault uvažuje o konci dieselu. Ale mnozí zapomenou dodat, že se to týká jen mégane a clia.
|
acz
Se zmenšováním benzinových motorů došel nejdál Fiat, devítistovka Twinair měla jen dva válce. V praxi ale auta nežrala méně než starý dobrý 1.2 8V Fire.
|
acz
Hybridní pohon snižuje spotřebu zejména při klidné volné jízdě. Sto třicet po dálnici už je moc, RAV4 Hybrid pak žere přes devět litrů.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Evropa místo nich podporuje nabíječky pro elektromobily. Testovaný plug-in hybridní Mercedes 350e přitom dojede bez benzinu jen 18 km.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Elzbieta Bienkowska
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu