Motor Honda 2.2 i-CTDi a i-DTEC: Proč se vyhnout verzi pro Euro 4 u aut dovezených z Německa?
9
/
13
Prohlédnout znovu
Motor Honda 2.2 i-CTDi a i-DTEC: Proč se vyhnout verzi pro Euro 4 u aut dovezených z Německa?
Motor Honda 2.2 i-CTDi a i-DTEC: Proč se vyhnout verzi pro Euro 4 u aut dovezených z Německa?
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Honda
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou ještě hezčí a mají modernější multimédia
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění