Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy
11
/
11
Prohlédnout znovu
Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy
Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy
|
acz
Díky kompaktní konstrukci se podařilo udržet hmotnost pod 100 kg
|
acz
Moderní konstrukci charakterizují mj. integrované výfukové svody, proti dnešním trendům jde konstrukce s výfukem vpředu, vhodnější kvůli odhlučnění prostoru pro posádku
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Novinku vyrábí motorárna v Douvrin, během letošního roku se přidá i čínský Dongfeng, který spolupracoval na vývoji
|
acz
Trendy velí odlévat co největší díly, lépe se montují a potřebují méně spojů
|
acz
Tlakové lití hliníku zajišťuje větší tuhost a tím i zvukovou izolaci. Spolu s pečlivě propočítanými výztužnými prvky je blok motoru velmi odolný i při malé hmotnosti.
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil