Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy
7
/
11
Prohlédnout znovu
Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy
Motor PSA 1.2 e-THP: Tři válce i do střední třídy
|
acz
Díky kompaktní konstrukci se podařilo udržet hmotnost pod 100 kg
|
acz
Moderní konstrukci charakterizují mj. integrované výfukové svody, proti dnešním trendům jde konstrukce s výfukem vpředu, vhodnější kvůli odhlučnění prostoru pro posádku
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Náklady na novou jednotku dosáhly celkem 893 milionů eur, z toho spolkl 455 milionů vývoj a zbytek, tedy 438 milionů investice do francouzské motorárny
|
acz
Novinku vyrábí motorárna v Douvrin, během letošního roku se přidá i čínský Dongfeng, který spolupracoval na vývoji
|
acz
Trendy velí odlévat co největší díly, lépe se montují a potřebují méně spojů
|
acz
Tlakové lití hliníku zajišťuje větší tuhost a tím i zvukovou izolaci. Spolu s pečlivě propočítanými výztužnými prvky je blok motoru velmi odolný i při malé hmotnosti.
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu