Motor uprostřed, turbo a stovka pod 6 sekund. Nadějná Škoda Salamander měla krátký život
2
/
12
Prohlédnout znovu
Motor uprostřed, turbo a stovka pod 6 sekund. Nadějná Škoda Salamander měla krátký život
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
|
acz
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Neokoukaná a přitom skvělá. Jaká země je TOP na letošní dovolenou?
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák