Motor uprostřed, turbo a stovka pod 6 sekund. Nadějná Škoda Salamander měla krátký život

10/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
  • Škoda Garde Turbo „Salamander“
    Škoda Garde Turbo „Salamander“| Zdroj: acz
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“
Škoda Garde Turbo „Salamander“