Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Barevný přístrojový displej působí moderně. Je přehledný, s úhlopříčkou 4,3“ dostatečně velký a dobře čitelný i v odrazu slunce.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Joystickem v levé rukojeti se listuje palubním počítačem a mění se jím kontrola trakce. Jízdní módy se přepínají stisknutím startovacího tlačítka – motor musí běžet.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové akrapoviče jsou sice absurdně drahé, povyšují však aprilku na vyšší úroveň. K modelkám se také nehodí síťovka, ale patří k nim kabelka Prada.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Na předních třmenech je sice nápis Aprilia, ale brzdy se chovají jako bremba před deseti lety. Fungují výborně, jen by mohly být citlivější.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vidlicový dvouválec s výkonem 70 kW a točivým momentem 90 Nm se nejlépe cítí ve středním pásmu otáček. Abyste využili jeho potenciál, nemusíte ho honit do červených čísel.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka