Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
1
/
21
Prohlédnout znovu
Test Aprilia Shiver 900: V náruči zralé Italky
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný přístrojový displej působí moderně. Je přehledný, s úhlopříčkou 4,3“ dostatečně velký a dobře čitelný i v odrazu slunce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Joystickem v levé rukojeti se listuje palubním počítačem a mění se jím kontrola trakce. Jízdní módy se přepínají stisknutím startovacího tlačítka – motor musí běžet.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové akrapoviče jsou sice absurdně drahé, povyšují však aprilku na vyšší úroveň. K modelkám se také nehodí síťovka, ale patří k nim kabelka Prada.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na předních třmenech je sice nápis Aprilia, ale brzdy se chovají jako bremba před deseti lety. Fungují výborně, jen by mohly být citlivější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vidlicový dvouválec s výkonem 70 kW a točivým momentem 90 Nm se nejlépe cítí ve středním pásmu otáček. Abyste využili jeho potenciál, nemusíte ho honit do červených čísel.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia Shiver 900
|
Svět motorů/Petr Homolka
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
Nový Opel Combo dorazil do ČR a má spalováky! Letos je zpola vyprodaný
Konec V8 Hellcat není konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost