Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
1
/
30
Prohlédnout znovu
Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na malém prostoru se mačká dost údajů, titěrná stupnice otáčkoměru je sotva k přečtení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mašina vypadá jako stará škola, ale na levém řídítku najdete přepínač kontroly trakce a na pravém jízdní režimy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválcová osmsetpadesátka s přesazenou klikou má jemný chod, ale hlavně drtivý nástup točivého momentu, který vás neustále ponouká zvedat XSR na zadní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Setkání generací – vpředu kulatá klasika s žárovkou, vzadu diodová moderna í á , á a
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pohodlné prošívané sedlo dobře vypadá. Vpředu je širší, což spolu s vyšším posezem 830 mm znesnadňuje menším jezdcům došlápnutí na zem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster