Indian FTR 1200 S Race Replica: Láska na první pohled a třetí svezení
1
/
47
Prohlédnout znovu
Indian FTR 1200 S Race Replica: Láska na první pohled a třetí svezení
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Jakkoli se nese FTR v duchu retro, dražší verze mají dotykový displej pro nastavení stroje a dva módy zobrazení údajů
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Jakkoli se nese FTR v duchu retro, dražší verze mají dotykový displej pro nastavení stroje a dva módy zobrazení údajů
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ač jde o stroj pro zábavu inspirovaný závodní mašinou, ve výbavě nechybí tempomat
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Spotřeba kolem osmi litrů a nádrž jen na třináct znamenají častější zastávky u pumpy, alespoň se můžete co chvíli kochat pohledem na tu krásu. Dvanáctistovka V2 má sílu, zvuk i charakter.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Brzdy se zakusují do kotoučů se správnou razancí, i ta zadní se dobře dávkuje. Nevadnou wani při ostré jízdě. Pneumatiky mají specifi cký rozměr i špalkový dezén inspirovaný závodními gumami na hliněné ovály – ne každému sednou.
|
Svět motorů/Jiří Káš
FTR může na první pohled působit jako retro mašina, ale moderní výbavou nešetří – osvětlení třeba kompletně zajišťují diody
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Sedlo je sportovně tužší a ve spodní části trochu širší, než by si nižší jezdci přáli
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Indian FTR 1200 S Race Replica
|
Svět motorů/Jiří Káš
Nahlédněte do výroby nové Škody Kodiaq: Jak se montuje čelní a zadní okno
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony