Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pískování odstraní zbytky původního laku i korozi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Z kola se použije pouze původní bubnový střed, který se vystříhá pákovými nůžkami. Výměnným způsobem se za něj dá koupit repasované celé kolo s novým ložiskem, dráty i ráfkem.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výrazně při renovaci pomůže, pokud lze stroj upnout do větší výšky, abyste se nemuseli ohýbat nebo klečet|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Postupujte s rozvahou, a nikoliv zbrkle, vždyť většinu součástek opět použijeme|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zinkují se třeba trny stupaček…|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
… nebo veškerý spojovací materiál|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Už v průběhu demontáže oddělte díly na chromování a zinkování|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek