Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
V luxusně vyvedené přístrojovce se snoubí retro ručičkový rychloměr s praktickým displejem.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Také řídítka a ovladače jsou navržené s neskutečným smyslem pro detail.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Lehoučká a kompaktní vespa je zrozena pro kličkování městem. Jistý podvozek si vás rychle získá, stojan si tak rychle z obou stran přibrousíte.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Design kombinuje modernu s motivy původní primavery z roku 1968. Kouzlu vespy často podlehnou dámy. Nejen ony by ocenily komfort bočního stojánku, jenž Italce chybí.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vzduchem chlazený jednoválec běží jemně, má elán a spotřebu nevyženete nad tři litry.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Za víkem před koleny najdete pojistky a malou schránku s USB|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka