Testovali jsme legendární skútr Vespa Primavera RED 125!

10/33
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V luxusně vyvedené přístrojovce se snoubí retro ručičkový rychloměr s praktickým displejem.
    V luxusně vyvedené přístrojovce se snoubí retro ručičkový rychloměr s praktickým displejem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Také řídítka a ovladače jsou navržené s neskutečným smyslem pro detail.
    Také řídítka a ovladače jsou navržené s neskutečným smyslem pro detail.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Lehoučká a kompaktní vespa je zrozena pro kličkování městem. Jistý podvozek si vás rychle získá, stojan si tak rychle z obou stran přibrousíte.
    Lehoučká a kompaktní vespa je zrozena pro kličkování městem. Jistý podvozek si vás rychle získá, stojan si tak rychle z obou stran přibrousíte.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Design kombinuje modernu s motivy původní primavery z roku 1968. Kouzlu vespy často podlehnou dámy. Nejen ony by ocenily komfort bočního stojánku, jenž Italce chybí.
    Design kombinuje modernu s motivy původní primavery z roku 1968. Kouzlu vespy často podlehnou dámy. Nejen ony by ocenily komfort bočního stojánku, jenž Italce chybí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
    Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
    Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzduchem chlazený jednoválec běží jemně, má elán a spotřebu nevyženete nad tři litry.
    Vzduchem chlazený jednoválec běží jemně, má elán a spotřebu nevyženete nad tři litry.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
    Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Za víkem před koleny najdete pojistky a malou schránku s USB
    Za víkem před koleny najdete pojistky a malou schránku s USB| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
    Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vespa Primavera RED 125
    Vespa Primavera RED 125| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
    Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
    Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
    Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
V luxusně vyvedené přístrojovce se snoubí retro ručičkový rychloměr s praktickým displejem.
Také řídítka a ovladače jsou navržené s neskutečným smyslem pro detail.
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Lehoučká a kompaktní vespa je zrozena pro kličkování městem. Jistý podvozek si vás rychle získá, stojan si tak rychle z obou stran přibrousíte.
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Design kombinuje modernu s motivy původní primavery z roku 1968. Kouzlu vespy často podlehnou dámy. Nejen ony by ocenily komfort bočního stojánku, jenž Italce chybí.
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
Vespa Primavera RED 125
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
Vzduchem chlazený jednoválec běží jemně, má elán a spotřebu nevyženete nad tři litry.
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
Za víkem před koleny najdete pojistky a malou schránku s USB
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Vespa Primavera RED 125
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
Vespa Primavera RED 125
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.