Digitální palubka má dva základní režimy zobrazení pro silniční a okruhové módy. Systém MIA umožňuje propojení s mobilem, využívání bluetooth a rozšíření palubních funkcí třeba o navigaci – pokyny se pak zobrazují na displeji.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Záď je navržena v minimalistickém duchu, stejně jako dvouvrstvá kapotáž, fungující jako aerodynamický prvek zvyšující přítlak|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Plaketa na nádrži připomíná triumfy Aprilie v mistrovství světa. Grafi cká varianta Lava Red odkazuje na dvoutakt RS 250 Reggiani Replica z roku 1994 v barvách továrního jezdce Lorise Reggianiho.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy s radiálními třmeny dodává Brembo a jsou jednoduše bezchybné: výkonné, dobře dávkovatelné, neúnavné|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Dopředu nakloněný řadový dvouválec 660 cm3 má zvuk i charakter blízký „véčku“. Jeho sto koní a točivá povaha přinášejí spoustu zábavy, která vyjde lacino – kolem 5 l/100 km. Výfuk pod motorem odlehčil design a umožnil optimálně umístit stupačky spolujezdce.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Aprilia RS 660|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Osvětlení patří k ozdobám designu. Potkávací světla mají senzor a zapínají se automaticky. Blinkry jsou součástí proužků denního svícení, samy se vypínají a při krizovém brzdění se všechny rozblikají. Speciální paraboly náklonového svícení míří do vnitřku zatáčky.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka