Logo magazínu

Byli jsme u stavitel stylových motorek: Neskutečné, co vyrobí z Babetty!

18/40
Prohlédnout znovu

Byli jsme u stavitel stylových motorek: Neskutečné, co vyrobí z Babetty!

Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Budík je originál, jinak autor vyznává spíše úsporný designový styl | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Mopedu zůstaly původní pedály i celý pohonný řetězec, startuje se tedy pořád klasicky šlapáním | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Zadní tlumiče pocházejí z čínského internetového tržiště a fungují prý velmi slušně | Svět motorů/Petr Slováček
Vzduchový filtr je tak gigantický jen proto, aby vyplnil prostor v rámu | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler | Svět motorů/Petr Slováček
Na ventilcích kol nás zaujal vtipný detail v podobě miniaturních filtrů | Svět motorů/Petr Slováček
Původní budíky to odnesly před deseti lety při nehodě původního majitele | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Veškeré dřevo ve skutečnosti pokrývá hydrografický potisk | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Clog znamená anglicky dřevák, což prozrazuje nápis na nádrži | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Motor je čínská kopie Hondy 250. Petr Balon mu dal gravírování, aspoň prý takhle nepůsobí tak asijsky. | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček
Překřížená výfuková kolena vyplňují mezeru za předním kolem | Svět motorů/Petr Slováček
Jawa „Dřevák“ | Svět motorů/Petr Slováček

Takový Passat B2 jste ještě neviděli! Má oturbený pětiválec z Audi RS2 a šlehá plameny

Dodge konečně spouští prodej kabrioletu Challenger. Vyrábět ho ale nebude

Šéf BMW M promluvil o elektrifikované budoucnosti, co můžeme čekat?

Nástupce Lexusu LFA by mohl dostat manuální převodovku! Má to ale háček

PREMIUM+ se vrací za 1 Kč! A navíc video bez reklam!

Bentley Batur poodhalen na další ukázce, dostane nejvýkonnější verzi W12