Byli jsme u stavitel stylových motorek: Neskutečné, co vyrobí z Babetty!

18/40
Přehled fotografií
Zavřít
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Budík je originál, jinak autor vyznává spíše úsporný designový styl
    Budík je originál, jinak autor vyznává spíše úsporný designový styl| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Mopedu zůstaly původní pedály i celý pohonný řetězec, startuje se tedy pořád klasicky šlapáním
    Mopedu zůstaly původní pedály i celý pohonný řetězec, startuje se tedy pořád klasicky šlapáním| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zadní tlumiče pocházejí z čínského internetového tržiště a fungují prý velmi slušně
    Zadní tlumiče pocházejí z čínského internetového tržiště a fungují prý velmi slušně| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Vzduchový filtr je tak gigantický jen proto, aby vyplnil prostor v rámu
    Vzduchový filtr je tak gigantický jen proto, aby vyplnil prostor v rámu| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Babetta 210 ve stylu scrambler
    Babetta 210 ve stylu scrambler| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Na ventilcích kol nás zaujal vtipný detail v podobě miniaturních filtrů
    Na ventilcích kol nás zaujal vtipný detail v podobě miniaturních filtrů| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Původní budíky to odnesly před deseti lety při nehodě původního majitele
    Původní budíky to odnesly před deseti lety při nehodě původního majitele| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Veškeré dřevo ve skutečnosti pokrývá hydrografický potisk
    Veškeré dřevo ve skutečnosti pokrývá hydrografický potisk| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Clog znamená anglicky dřevák, což prozrazuje nápis na nádrži
    Clog znamená anglicky dřevák, což prozrazuje nápis na nádrži| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Motor je čínská kopie Hondy 250. Petr Balon mu dal gravírování, aspoň prý takhle nepůsobí tak asijsky.
    Motor je čínská kopie Hondy 250. Petr Balon mu dal gravírování, aspoň prý takhle nepůsobí tak asijsky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Překřížená výfuková kolena vyplňují mezeru za předním kolem
    Překřížená výfuková kolena vyplňují mezeru za předním kolem| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Jawa „Dřevák“
    Jawa „Dřevák“| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Babetta 210 ve stylu scrambler
Budík je originál, jinak autor vyznává spíše úsporný designový styl
Babetta 210 ve stylu scrambler
Mopedu zůstaly původní pedály i celý pohonný řetězec, startuje se tedy pořád klasicky šlapáním
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Zadní tlumiče pocházejí z čínského internetového tržiště a fungují prý velmi slušně
Vzduchový filtr je tak gigantický jen proto, aby vyplnil prostor v rámu
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Babetta 210 ve stylu scrambler
Na ventilcích kol nás zaujal vtipný detail v podobě miniaturních filtrů
Původní budíky to odnesly před deseti lety při nehodě původního majitele
Jawa „Dřevák“
Jawa „Dřevák“
Jawa „Dřevák“
Veškeré dřevo ve skutečnosti pokrývá hydrografický potisk
Jawa „Dřevák“
Jawa „Dřevák“
Jawa „Dřevák“
Clog znamená anglicky dřevák, což prozrazuje nápis na nádrži
Jawa „Dřevák“
Jawa „Dřevák“
Motor je čínská kopie Hondy 250. Petr Balon mu dal gravírování, aspoň prý takhle nepůsobí tak asijsky.
Jawa „Dřevák“
Jawa „Dřevák“
Jawa „Dřevák“
Překřížená výfuková kolena vyplňují mezeru za předním kolem
Jawa „Dřevák“