Displej se na slunci dost leskne, spodní údaje navíc zakrývají z pohledu jezdce bovdeny ovladačů|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor má hutný zvuk, robustní zátah a rozumnou spotřebu. Na každodenní použití ideál.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Plně nastavitelná obrácená přední vidlice a radiální brzdiče značí, že katana rozhodně není jen o vzhledu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výfukový tlumič je hodně krátký, takže se pohodlně dostanete třeba k napínákům řetězu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hranatý světlomet je možná retro, ale vyplňují ho moderní diody. Ovšem nebýt jeho, asi těžko byste si spojili vzhled současné katany s jejím předobrazem z osmdesátek.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedlo spolujezdce je hodně vysoko, ale v rámci žánru je to běžné|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Za umístění zámku pod sedlem by konstruktér zasloužil „burák“ klíčem před nastoupenou směnou|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki Katana|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výrobce nazývá zadní blatník satelitním. Tahle dnešní móda je spíš věcí vkusu.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek