Přístrojový štítek s displejem LCD je na slunci hůře čitelný, ale u podobného typu motorky sázející na retro design to vůbec nevadí. Ukazuje rychlost, zařazený stupeň, stav zásoby paliva a průměrnou spotřebu. Stejný má i model CMX500, což platí i o diodovém světlometu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Podsedlovou tašku s nosičem a vyhřívané rukojeti dostanete v příplatkové sadě Travel za 13 890 Kč
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
V modelu CL má řadová pětistovka unikátní nastavení elektronické řídicí jednotky a výkon 34,3 kW. Větší zadní rozeta s 41 zuby (CMX500 má 40) znamená kratší převod a výraznější akceleraci.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dvoupístkový třmen Nissin se vpředu zakusuje do jednoho kotouče o průměru 310 mm. Pro bezpečné zpomalení je jeho účinnost dostatečná.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jasným rozpoznávacím znakem nového CL500 je nahoru vytažený výfuk s dvojitou koncovkou a ochranným žebrováním
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za „drsnější“ stupačky Rally se připlácí 4090 Kč. Jejich umístění nám překáží při manipulaci s motorkou na místě.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou je spínací skříňka umístěná vlevo pod nádrží. I proto má honda ještě separátní zámek řídítek, který ale nevypadá příliš bytelně.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Honda CL500
|
Svět motorů/Michal Kollert
Podsedlovou tašku s nosičem a vyhřívané rukojeti dostanete v příplatkové sadě Travel za 13 890 Kč
|
Svět motorů/Michal Kollert