Mototest Honda XL750 Transalp: Ve všem je lepší, neřešte minulost

19/28
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Funkce palubního počítače i jízdní režimy se jednoduše ovládají levým palcem, zatímco pravý má na starosti pouze tlačítko startéru
    Funkce palubního počítače i jízdní režimy se jednoduše ovládají levým palcem, zatímco pravý má na starosti pouze tlačítko startéru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Funkce palubního počítače i jízdní režimy se jednoduše ovládají levým palcem, zatímco pravý má na starosti pouze tlačítko startéru
    Funkce palubního počítače i jízdní režimy se jednoduše ovládají levým palcem, zatímco pravý má na starosti pouze tlačítko startéru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nechráněné svody si přímo říkají o plechový kryt, za který výrobce požaduje příplatek 10 489 Kč, padací rám je za 8990 Kč
    Nechráněné svody si přímo říkají o plechový kryt, za který výrobce požaduje příplatek 10 489 Kč, padací rám je za 8990 Kč| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Cestovní sada s bočními kufry a vyhřívanými rukojetěmi vyjde na 35 489 Kč.
    Cestovní sada s bočními kufry a vyhřívanými rukojetěmi vyjde na 35 489 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Praktická městská sada s horním kufrem, vyšším plexi a hlavním stojanem stojí 25 490 Kč.
    Praktická městská sada s horním kufrem, vyšším plexi a hlavním stojanem stojí 25 490 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda XL750 Transalp
    Honda XL750 Transalp| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod sedlem je zásuvka USB, která se bude hodit, až propojíte mobil přes bluetooth pro navigaci, obsluhu hovorů a zpráv nebo hudební přehrávač
    Pod sedlem je zásuvka USB, která se bude hodit, až propojíte mobil přes bluetooth pro navigaci, obsluhu hovorů a zpráv nebo hudební přehrávač| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Funkce palubního počítače i jízdní režimy se jednoduše ovládají levým palcem, zatímco pravý má na starosti pouze tlačítko startéru
Funkce palubního počítače i jízdní režimy se jednoduše ovládají levým palcem, zatímco pravý má na starosti pouze tlačítko startéru
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Nechráněné svody si přímo říkají o plechový kryt, za který výrobce požaduje příplatek 10 489 Kč, padací rám je za 8990 Kč
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Honda XL750 Transalp
Cestovní sada s bočními kufry a vyhřívanými rukojetěmi vyjde na 35 489 Kč.
Honda XL750 Transalp
Praktická městská sada s horním kufrem, vyšším plexi a hlavním stojanem stojí 25 490 Kč.
Honda XL750 Transalp
Pod sedlem je zásuvka USB, která se bude hodit, až propojíte mobil přes bluetooth pro navigaci, obsluhu hovorů a zpráv nebo hudební přehrávač