Mototest Honda CMX1100T Rebel DCT: Až moc přívětivý rošťák
21
/
35
Přehled fotografií
Zavřít
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kulatý přístroj působí dostatečně retro, byť je z tekutých krystalů
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na pravé rukojeti najdete tlačítka k ovládání automatické převodovky.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na levé je specialitou páčka parkovací brzdy.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo jezdci poskytuje dobrou oporu při akceleraci, a navíc je komfortní. Bobek pro spolujezdce pohodlný moc není a lze ho snadno a rychle odmontovat.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedlem se nachází třílitrová odkládací přihrádka s nabíjecí zásuvkou USB-C.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Široký větrný štít verze Touring chrání nejen hlavu, ale i ruce jezdce.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvoulitr je převzatý z endura Africa Twin. Má však nižší výkon i točivý moment a lépe si rozumí s nízkými otáčkami.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Levý kufr pojme 19 litrů nákladu, pravý jen 16, protože je na této straně výfuk.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zavřít