Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kulatý přístroj působí dostatečně retro, byť je z tekutých krystalů|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na pravé rukojeti najdete tlačítka k ovládání automatické převodovky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na levé je specialitou páčka parkovací brzdy.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo jezdci poskytuje dobrou oporu při akceleraci, a navíc je komfortní. Bobek pro spolujezdce pohodlný moc není a lze ho snadno a rychle odmontovat.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedlem se nachází třílitrová odkládací přihrádka s nabíjecí zásuvkou USB-C.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Široký větrný štít verze Touring chrání nejen hlavu, ale i ruce jezdce.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvoulitr je převzatý z endura Africa Twin. Má však nižší výkon i točivý moment a lépe si rozumí s nízkými otáčkami.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Levý kufr pojme 19 litrů nákladu, pravý jen 16, protože je na této straně výfuk.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CMX1100T Rebel DCT|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert