Mototest Piaggio MP3 400: Čtyři, nebo dvě? Raději tři!
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítko na levé rukojeti slouží k aretaci náklonu předních kol. Skútr pak sám stojí rovně.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou tříkolového skútru s velkým a silným motorem je nožní brzda, kterou stroj musí mít, aby na něm mohli jezdit i držitelé oprávnění skupiny B.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Parkovací brzda je důležitá, když necháte stát skútr se zaaretovanými předními koly, aniž byste ho dali na stojánek.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Výhodou velkých skútrů je objemná schránky pod sedlem – v případě piaggia dokonce osvětlená
|
Svět motorů/Michal Kollert