Prodeje motorek v Česku byly rekordní, daří se i těm elektrickým

38/121
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moderní dobře čitelný displej ukazuje všechny potřebné informace o jízdě i nastavení jízdních režimů či elektronických pomocníků. Palivoměr na něm ale nenajdete, jen se potom rozsvítí hladové oko.
    Moderní dobře čitelný displej ukazuje všechny potřebné informace o jízdě i nastavení jízdních režimů či elektronických pomocníků. Palivoměr na něm ale nenajdete, jen se potom rozsvítí hladové oko.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řadový čtyřválec má stejný základ jako u předchozí generace. Miluje vysoké otáčky a spoustou úprav se u něj povedlo docílit emisní normy Euro 5+.
    Řadový čtyřválec má stejný základ jako u předchozí generace. Miluje vysoké otáčky a spoustou úprav se u něj povedlo docílit emisní normy Euro 5+.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hliníková kyvná vidlice je nyní o 150 gramů lehčí
    Hliníková kyvná vidlice je nyní o 150 gramů lehčí| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výfuk schovaný do sedlovky podporuje štíhlou linii stroje. Při stání na místě nebo popojíždění ve městě ale řádně prohřeje sedací část těla.
    Výfuk schovaný do sedlovky podporuje štíhlou linii stroje. Při stání na místě nebo popojíždění ve městě ale řádně prohřeje sedací část těla.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Radiální čtyřpístkové přední třmeny se starají o bryskní zpomalení. Brzdy jdou dobře dávkovat a na normální silnici je neutaháte.
    Radiální čtyřpístkové přední třmeny se starají o bryskní zpomalení. Brzdy jdou dobře dávkovat a na normální silnici je neutaháte.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Poměrně velké sedlo umožňuje různý posaz a dobře se z něj vysedává.
    Poměrně velké sedlo umožňuje různý posaz a dobře se z něj vysedává.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Křidélka v přední části mají zajistit více přítlaku na předním kole v zatáčkách
    Křidélka v přední části mají zajistit více přítlaku na předním kole v zatáčkách| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 450MT-RX
    CFMOTO 450MT-RX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.
    retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.
    retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod zadním krytem není sedlo pro spolujezdce. S pomocí nářadí ho ale lze přidělat.
    Pod zadním krytem není sedlo pro spolujezdce. S pomocí nářadí ho ale lze přidělat.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řadový tříválec CP3 s výkonem 87,5 kW má síly tak akorát. Hezká je jeho charakteristika, díky níž podává slušný zátah v širokém spektru otáček.
    Řadový tříválec CP3 s výkonem 87,5 kW má síly tak akorát. Hezká je jeho charakteristika, díky níž podává slušný zátah v širokém spektru otáček.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvojice předních kotoučů s průměrem 298 mm se stará o dostatečné krocení koníků
    Dvojice předních kotoučů s průměrem 298 mm se stará o dostatečné krocení koníků| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Do přední kapotáže ve stylu 80. let by se velké světlo nehodilo. Diody ve spodní části nenarušují její závodní charakter.
    Do přední kapotáže ve stylu 80. let by se velké světlo nehodilo. Diody ve spodní části nenarušují její závodní charakter.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Gépéčko dostalo plně nastavitelné tlumiče KYB vpředu i vzadu
    Gépéčko dostalo plně nastavitelné tlumiče KYB vpředu i vzadu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR
Moderní dobře čitelný displej ukazuje všechny potřebné informace o jízdě i nastavení jízdních režimů či elektronických pomocníků. Palivoměr na něm ale nenajdete, jen se potom rozsvítí hladové oko.
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Řadový čtyřválec má stejný základ jako u předchozí generace. Miluje vysoké otáčky a spoustou úprav se u něj povedlo docílit emisní normy Euro 5+.
Hliníková kyvná vidlice je nyní o 150 gramů lehčí
Výfuk schovaný do sedlovky podporuje štíhlou linii stroje. Při stání na místě nebo popojíždění ve městě ale řádně prohřeje sedací část těla.
Radiální čtyřpístkové přední třmeny se starají o bryskní zpomalení. Brzdy jdou dobře dávkovat a na normální silnici je neutaháte.
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Poměrně velké sedlo umožňuje různý posaz a dobře se z něj vysedává.
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Křidélka v přední části mají zajistit více přítlaku na předním kole v zatáčkách
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
CFMOTO 450MT-RX
retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Pod zadním krytem není sedlo pro spolujezdce. S pomocí nářadí ho ale lze přidělat.
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Řadový tříválec CP3 s výkonem 87,5 kW má síly tak akorát. Hezká je jeho charakteristika, díky níž podává slušný zátah v širokém spektru otáček.
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Dvojice předních kotoučů s průměrem 298 mm se stará o dostatečné krocení koníků
Yamaha XSR900 GP
Do přední kapotáže ve stylu 80. let by se velké světlo nehodilo. Diody ve spodní části nenarušují její závodní charakter.
Yamaha XSR900 GP
Gépéčko dostalo plně nastavitelné tlumiče KYB vpředu i vzadu