Mototest Hondy PCX125 DX – Legenda ve vrcholné kondici

27/32
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pětipalcový barevný displej začíná být i u levnějších skútrů běžný, tak s ním přišla i Honda PCX.
    Pětipalcový barevný displej začíná být i u levnějších skútrů běžný, tak s ním přišla i Honda PCX.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Řídítka a jejich připevnění k přední vidlici jsou nyní schované pod plastovým krytem.
    Řídítka a jejich připevnění k přední vidlici jsou nyní schované pod plastovým krytem.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Schránka pod sedlem má objem 30,4 litru a vejde se do ní integrovaná přilba nebo dvě otevřené.
    Schránka pod sedlem má objem 30,4 litru a vejde se do ní integrovaná přilba nebo dvě otevřené.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Praktický je také kastlík v kapotáži na drobnosti. Nově je v něm zásuvka USB-C, takže za jízdy můžete dobíjet mobil.
    Praktický je také kastlík v kapotáži na drobnosti. Nově je v něm zásuvka USB-C, takže za jízdy můžete dobíjet mobil.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Bezklíčkové startování je už u moderních skútrů standardem a mělo ho i předchozí PCX
    Bezklíčkové startování je už u moderních skútrů standardem a mělo ho i předchozí PCX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Na pozměněné přední kapotáži najdete přepracovaný větrný štítek a nová diodová světla, přičemž denní svícení je tvarováno do písmene V.
    Na pozměněné přední kapotáži najdete přepracovaný větrný štítek a nová diodová světla, přičemž denní svícení je tvarováno do písmene V.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Novinkou letošního PCX jsou zadní tlumiče s vyrovnávací nádobkou, které zlepšují komfort jízdy. Předchozí zadní bubnovou brzdu vystřídala kotoučová a na zpomalování je to znát, i když není vybavena ABS.
    Novinkou letošního PCX jsou zadní tlumiče s vyrovnávací nádobkou, které zlepšují komfort jízdy. Předchozí zadní bubnovou brzdu vystřídala kotoučová a na zpomalování je to znát, i když není vybavena ABS.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Honda PCX125 DX
    Honda PCX125 DX| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Čtyřtaktní jednoválec má nadále výkon 9,2 kW a stop-start systém. Na trhu jsou i silnější skútry, ale pro svižnou jízdu stačí.
    Čtyřtaktní jednoválec má nadále výkon 9,2 kW a stop-start systém. Na trhu jsou i silnější skútry, ale pro svižnou jízdu stačí.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Honda PCX125 DX
Pětipalcový barevný displej začíná být i u levnějších skútrů běžný, tak s ním přišla i Honda PCX.
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Řídítka a jejich připevnění k přední vidlici jsou nyní schované pod plastovým krytem.
Honda PCX125 DX
Schránka pod sedlem má objem 30,4 litru a vejde se do ní integrovaná přilba nebo dvě otevřené.
Praktický je také kastlík v kapotáži na drobnosti. Nově je v něm zásuvka USB-C, takže za jízdy můžete dobíjet mobil.
Honda PCX125 DX
Bezklíčkové startování je už u moderních skútrů standardem a mělo ho i předchozí PCX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Na pozměněné přední kapotáži najdete přepracovaný větrný štítek a nová diodová světla, přičemž denní svícení je tvarováno do písmene V.
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Novinkou letošního PCX jsou zadní tlumiče s vyrovnávací nádobkou, které zlepšují komfort jízdy. Předchozí zadní bubnovou brzdu vystřídala kotoučová a na zpomalování je to znát, i když není vybavena ABS.
Honda PCX125 DX
Honda PCX125 DX
Čtyřtaktní jednoválec má nadále výkon 9,2 kW a stop-start systém. Na trhu jsou i silnější skútry, ale pro svižnou jízdu stačí.