Honda CB1100 EX: Testujeme naprostou klasiku. Ale v novém!|
Zdroj: acz
Co dodat? Dokonalá elegance, jednoduchost a přehlednost.|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Pohodlný posaz a úžasně komfortní podvozek vybízejí k dlouhým pohodovým výletům|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
V dnešní době by plastové chromy jednoho CB vystačily na deset běžných motorek|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Řadový čtyřválec sice dává z objemu 1140 cm3 skromných 66 kW a 91 N.m, ale na jeho sametovém chodu si pochutnáte jako na tom nejjemnějším crème brûlée|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Vyplétaná kola se neokoukají. Brzdy odpovídají ladění hondy – jsou účinné a jemně dávkovatelné.|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Honda CB1100 EX|
Zdroj: acz
Další důkaz tvrzení, že v jednoduchosti je síla. Sedlo vypadá nenápadně, přitom je velmi komfortní.|
Zdroj: acz