Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
1
/
87
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
Jízdní dojmy s Yamahou Niken: Vesmírné monstrum
|
acz
Displej z tekutých krystalů je dobře čitelný za každého počasí. V cenové relaci nikenu bychom ale už očekávali barevnou obrazovku. Tlačítky vlevo dole se nastavuje trakce a mapa motoru.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Vodou chlazený řadový tříválec známe i z jiných modelů Yamahy. V nikenu je lehce upraven, ale výkon 84,6 kW i točivý moment 87,5 Nm zůstaly zachovány. Síla je na 263 kg těžkou cestovní motorku dostačující.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Každé 15palcové přední kolo musí držet zdvojená vidlice. Zadní tlumič má průměr 43 mm a lze u něj nastavovat tuhost, přední je se 41 mm užší a stará se hlavně o směrovou stabilitu.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Zdvojené vidlice jsou zavěšeny na paralelních čtyřúhelníkových ramenech. O přenos řízení od řídítek se stará nastavitelné táhlo.
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Yamaha Niken
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?