CF Moto 400NK a CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Na přehledném digitálním panelu najdete vše, co potřebujete. Tedy pokud nepraží ostré slunce...|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Motorkám sice nechybí přepínání mezi cestovním a sportovním módem, rozdíl jsme ale skoro necítili|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Sedlo jezdce je pohodlné a správně tvarované. Se spolujezdcem se počítá spíš výjimečně.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Design strojů CF Moto má na svědomí rakouské studio Kiska. K jeho rukopisu patří i hry s diodami LED.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Podvozek s pružicími jednotkami KYB je sympaticky pevný a přesný, zvládá i drsnější zacházení a rychle mu začnete věřit. Pro klidné korzování je ale až zbytečně tvrdý.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Výfuk samotný je jen obyčejná roura, jeho efektní hranatý design tvoří krycí plech. Proč ne?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Tady se nešetřilo – brzdy dodala fi rma J.Juan, a dokonce i slabší čtyřstovka má vpředu dva kotouče|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš