Testovali jsme čínské naháče CF Moto 400NK a 650NK: Nabídnou něco víc než jen nízkou cenovku?

42/59
Přehled fotografií
Zavřít
  • CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
    CF Moto 400NK a CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
    CF Moto 400NK a CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
    CF Moto 400NK a CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
    CF Moto 400NK a CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Na přehledném digitálním panelu najdete vše, co potřebujete. Tedy pokud nepraží ostré slunce...
    Na přehledném digitálním panelu najdete vše, co potřebujete. Tedy pokud nepraží ostré slunce...| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Motorkám sice nechybí přepínání mezi cestovním a sportovním módem, rozdíl jsme ale skoro necítili
    Motorkám sice nechybí přepínání mezi cestovním a sportovním módem, rozdíl jsme ale skoro necítili| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Sedlo jezdce je pohodlné a správně tvarované. Se spolujezdcem se počítá spíš výjimečně.
    Sedlo jezdce je pohodlné a správně tvarované. Se spolujezdcem se počítá spíš výjimečně.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
    K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Design strojů CF Moto má na svědomí rakouské studio Kiska. K jeho rukopisu patří i hry s diodami LED.
    Design strojů CF Moto má na svědomí rakouské studio Kiska. K jeho rukopisu patří i hry s diodami LED.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
    U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 400NK
    CF Moto 400NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Podvozek s pružicími jednotkami KYB je sympaticky pevný a přesný, zvládá i drsnější zacházení a rychle mu začnete věřit. Pro klidné korzování je ale až zbytečně tvrdý.
    Podvozek s pružicími jednotkami KYB je sympaticky pevný a přesný, zvládá i drsnější zacházení a rychle mu začnete věřit. Pro klidné korzování je ale až zbytečně tvrdý.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Výfuk samotný je jen obyčejná roura, jeho efektní hranatý design tvoří krycí plech. Proč ne?
    Výfuk samotný je jen obyčejná roura, jeho efektní hranatý design tvoří krycí plech. Proč ne?| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
    U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Tady se nešetřilo – brzdy dodala fi rma J.Juan, a dokonce i slabší čtyřstovka má vpředu dva kotouče
    Tady se nešetřilo – brzdy dodala fi rma J.Juan, a dokonce i slabší čtyřstovka má vpředu dva kotouče| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
    K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • CF Moto 650NK
    CF Moto 650NK| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
Na přehledném digitálním panelu najdete vše, co potřebujete. Tedy pokud nepraží ostré slunce...
CF Moto 400NK
Motorkám sice nechybí přepínání mezi cestovním a sportovním módem, rozdíl jsme ale skoro necítili
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
Sedlo jezdce je pohodlné a správně tvarované. Se spolujezdcem se počítá spíš výjimečně.
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
Design strojů CF Moto má na svědomí rakouské studio Kiska. K jeho rukopisu patří i hry s diodami LED.
CF Moto 400NK
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
CF Moto 400NK
CF Moto 400NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
Podvozek s pružicími jednotkami KYB je sympaticky pevný a přesný, zvládá i drsnější zacházení a rychle mu začnete věřit. Pro klidné korzování je ale až zbytečně tvrdý.
CF Moto 650NK
Výfuk samotný je jen obyčejná roura, jeho efektní hranatý design tvoří krycí plech. Proč ne?
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
Tady se nešetřilo – brzdy dodala fi rma J.Juan, a dokonce i slabší čtyřstovka má vpředu dva kotouče
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK
CF Moto 650NK